|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 15-Juli-2008 kl. 16:42 |
Hej alle
Jeg har lige købt et komplet surrond sæt, men må ærligt indrømme at mit kendskab til opsætning er lig nul.. Har rigtig store problemer, så derfor henvender jeg mig nu til jer.. Jeg skal tilslutte det fladskærmen, men den vil ikke vise billede hvis jeg kun bruger HDMI, kun hvis jeg bruger Scart stik, så er der ingen problemer med at vise billede på skærm og lyd i højtalere, Men der kan jeg så ikke få lyden den anden vej, dvs fra alm TV ud i surround? men jeg kan ikke høre noget lyd i mine bagerste højtalere når jeg f.eks afspiller en CD. Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre. På forhånd tak David |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Prøv at se i manualen, om ikke der er et sted i menuerne hvor du kan vælge mellem HDMI og scart som udgang. En alm. CD er jo stereo, så der bør vel ikke være lyd i baghøjttalerne. |
|
![]() |
|
David84 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg har sat den så den står på HDMI, på fjernsynet, men kan ikke finde noget
der indikerer at man skal gøre det samme på surround systemet. |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
http://manuals.harman.com/HK/HOM/Owner%27s%20Manual/owners_m anual_hs_350_danish.pdf side 14, vær opmærksom på, lyden følger IKKE med i HDMI tilslutning til fjernsyn |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |