|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() Sendt: 15-Juli-2008 kl. 20:33 |
|
Hejsa, har fået til opgave at fikse min lillebrors computer og installere alt forfra, men han har nu kun haft en cracked version, og jeg synes han må have sig en fuld version, men han har vista nu og synes det er skidt, så vil købe en XP til ham, hvor er det billigt henne - og han skal bare bruge det til spil. Hjælppppp |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Jeg er ikke sikker på, om XP i det hele taget kan købes mere. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
Hej Se evt www.edbpriser.dk der kan du få den til 549,- http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=43774& ;searchArea=&Soegeord=XP Hilsen Jimmi |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det kan den skam - her er en OEM version til 568,- kr (OEM betyder bare at den kun kan installeres på en computer). Microsoft sælger ikke flere, men forhandlerne kan sælge dem som de har på lager. Jeg har selv en WinXP OEM liggende til min næste computer. Mit hjem skal være Vista-frit område. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
... men man bør ikke handle hos Getmore. De kender ikke til service og har lidt svært ved at forstå loven. Men heldigvis er der masser af andre forhandlere af Windows XP. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Nu er det nok ikke ret sandsynligt man får en defekt XP, men ellers vil jeg give dig ret. Service er en by i Rusland hos dem. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Jeg kan ikke huske om serial kan ses uden at åbne pakken, men hvis det er tilfældet, kunne man i teorien forestille sig at den skrupelløse sælger solgte dig et "brugt" serial -- ved en fejl selvfølgelig. ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
|
Den går ikke, man skal bryde plomben for at se nummeret, og dertil kommer at hvis nummeret en gang er registreret hos Bill, så er det slut. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Det er faktisk sket før, at netop en forhandler har samlet serienumre og "solgt" dem.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |