|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hfj98 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 16-Juli-2008 kl. 20:02 |
Jeg søger noget hjælp til at komme på online med min ps3..
Efter jeg fik den gik jeg ind på playstation's hjemmesidde og registrerede mig, mit serie nr. osv.. Derefter gik jeg ind på playstationen og trykkede der hvor der står registrer dig til playstation online.. Men når jeg prøver at logge ind på olaystationen, siger den at min konto ikke findes, eller er forket.. Og efter at have prøvet 100 gange, ved jeg det ikke er forket stavet.. Nogen der kan hjælpe mig? Mvh Hfj98 |
|
![]() |
|
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
hej.
Det lyder lidt underligt... Hvor registrerede du dig? på selv playstationen? eller på nettet? Det lyder nemlig mærkeligt at du skulle registrere dit serienummer, for det mener jeg aldrig jeg har gjort. I hvert fald ikke da jeg oprettede mit PSN id, for det gjorde jeg lang tid før jeg overhovedet fik min ps3... |
|
![]() |
|
![]() |
Hej, ja jeg registrerede mig på nettet på
dk.Playstation.com/ps3/registration... Der kom jeg så videre til den side hvor man skulle udfylde en masse ting... Men kan være det er det forkerte sted? |
|
![]() |
|
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Det ser det ud til... prøv her i stedet for. Ellers burde du kunne gøre det fra din ps3
|
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for det, nu fandt jeg ud af det..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |