recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - harbo sub10 x3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketharbo sub10 x3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cbrdaniel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Emne: harbo sub10 x3
    Sendt: 12-Juli-2008 kl. 15:36

Så har harbosound endelig fået sub10 igen.

Jeg har tidliger været vældig positiv omkring denne sub. Men det var mens vi under boligrenovering, levede på 1. sal og der spillede den fantastisk, bedre end dali ikon sub, som koster over det dobbelte .

Men nu er huset blevet færdig, og vi er flyttet ned i vores dejlige store vinkelstue. Alt lyd og billede skulle installeres, og stor var min skuffelse da alt den dejlige bas var pist væk, der var så godt som ingen bas, selvom membranen næsten bankede ned i gulvet .

Så tænkte jeg på at invistere i noget voldsomt, har jo hørt meget godt om velodyne, men for dælen de er dyre. Jeg kender en med 2stk sub10, så for sjov (og med håb og krydsede finger) lånte jeg dem. DA Da Daaa løsningen! Fantastisk, men men de var jo udsolgt i næsten 100 år.

Men nu er de landet og sat til, he he det virker. 1 på hver side af tv møbel, og 1 bag sofaen, så spiller det! Og det er uden at de kommer på rigtig arbejde... endnu...

Så til andrer med masive bas problemer i store rum, prøv med flere subs, med sub10 bliver det ikke så fandens dyrt.

Er der forresten andre her på forumet, som har fået sub10, nu hvor de igen er på lager, og hvad er jeres oplevelse, af denne discount sub??

ps3, xbox360, pioneer vsx-lx70, front:avance center:jbl bag: harbosound sub:harbo sub 10 x3
Til top
Lars Bjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-December-2007
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2008 kl. 15:40
Jeg fik også min ind af døren igår.

Men jeg har ikke rigtig fået prøvet den af endnu, jeg fifler lidt med placeringen af den, før Transformers bliver sat på.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2008 kl. 19:48
hvaså har du fået leget, med den lille ny i weekenden??
ps3, xbox360, pioneer vsx-lx70, front:avance center:jbl bag: harbosound sub:harbo sub 10 x3
Til top
Lars Bjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-December-2007
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2008 kl. 17:49
Jeps, det spiller bare. Jeg har valget mellem to placeringer, og kan ikke helt bestemme mig. Men det kommer nok ligeså stille.

Jeg havde lånt en 15" Eltax før, den flytter godt nok meget luft - men HarboSUB10 spiller altså noget bedre.
Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2008 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af cbrdaniel cbrdaniel skrev:

Jeg har tidliger været vældig positiv omkring denne sub. Men det var mens vi under boligrenovering, levede på 1. sal og der spillede den fantastisk, bedre end dali ikon sub, som koster over det dobbelte .

Men nu er huset blevet færdig, og vi er flyttet ned i vores dejlige store vinkelstue. Alt lyd og billede skulle installeres, og stor var min skuffelse da alt den dejlige bas var pist væk, der var så godt som ingen bas, selvom membranen næsten bankede ned i gulvet .

Prøvede du og vende fasen på sub'en, da faseproblemer tit er årsagen til manglende bas.
Mvh Hans
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2008 kl. 18:14

Sub10 er "Best buy" til sin pris. Nu har jeg haft min i 8-9 mdr og er mega glad hver gang den bliver sat til, 1 stk er passende til min "lille" stue på 20 kvm.  

man skal jo osse ta hensyn til sine naboer hvis man bor i lejlighed

Til top
farmand4real Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2007
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2008 kl. 18:57

Har selv 2 stk. SUB10. det er simpelthen outstanding hvad de performer. Folk står tit i  kø for at nedgøre Harbo Sounds produkter, alene på grund af den lave pris. Der er ikke dog mange der nogensinde har hørt en Sub10. De der har, holder som regel kæft (altså når de har fået samlet deres underkæbe op fra brystet igen

Jeg er ovenud tilfreds med mine .

Redigeret af farmand4real - 15-Juli-2008 kl. 09:02
Til top
morphar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2008 kl. 19:39
Der er vel ikke nogen som har et par stykker stående i Århus man kan høre, så ville man da slippe for at skulle køre til Ålborg. :-)
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1426
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2008 kl. 09:15
Nogen der har sammenlignet den med den KEF PSW2010 fordi den spiller også fornuftigt bare om der ligger en opgraderings mulighed der.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2008 kl. 21:22
Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:

Oprindeligt skrevet af cbrdaniel cbrdaniel skrev:

Prøvede du og vende fasen på sub'en, da faseproblemer tit er årsagen til manglende bas.

Ja også det, plus meget andet. Jeg overdrev måske en smule . Jeg kunne godt høre bassen,  jeg kunne bare ikke mærke den, slet ikke en lille smule i buksebenet. Nu med 3 stk kan jeg bruge dem til masage, af de indre organer

Til top
Rarenshoj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2008
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2008 kl. 10:51

Mine erfaringer med SUB10 + SAT10 er super gode kan kun anbefale begge dele. Jeg har haft mit system i ca. 4 mdr nu og det spiller max, super god lyd uanset om det er en god film der ruller over skærmen eller om det er alm. musik.

Jeg har haft SUB10 i ca 10 mdr og der har ikke været skyggen af problemer med den, den levere varen og giver den 4D effekt (trykken i brystkassen, glas der klirrer i vitrinen mm..) der mangler ved andre anlæg. Så kan ikke genkende ordet discount SUB10, det er kvalitet hele vejen igennem set med mine øjne. Det gør jo ikke noget at kvalitet kan findes til lavpris 

Medion 27" (skod tv) :-), Yamaha RX-V 461, SUB10, SAT10
Media center WiFi,ethernet, internal Hdd 2 TB, USB external, Youtube, Flikr, Picasa, DTS HD, Toslink, HDMI 1.3, Bit torret, UPnP ;-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu