recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-T tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVB-T tuner

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
THL01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-T tuner
    Sendt: 18-Juli-2008 kl. 13:09

Jeg skal have anskaffet mig en turner (Radio og TV ) til min PC som kan håndterer både analoge og digitale signaler (DVB-T). Kortet skal kunne bruges både sammen med Windows Media Center og pga. problemet med undertekster også med MediaPortal og/eller DVBviewer. Er der en der har et bud på et godt kort måske fra Hauppauge og samtidig kan fortælle om opdatering fra XP til Windows Vista Home Premium er nødvendig?

Thomas
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2008 kl. 07:13

lad vær med at bruge tid analogt tv, det ligner noget YouTube-video somer forstørret op i "fuld-skærm".

Har selv lige forsøgt mig med et Hauppauge 1300 hybrid-kort og der lignede det analog signal/billed for at sige det lige ud lort!

Og har såfundet ud af at nårvi har kabel-tv så er det bare et DVB-C kort et så ihvert  fald nøjes med et DVB-T kort.

Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2008 kl. 10:59

Jeg bruger Terratec Cinergy 2400 iDT dual DVB-T tuner med Mediaportal, og billederne er fremragende.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=309344

------

Mvh Kasper

Til top
THL01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juli-2008
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2008 kl. 17:32
Tak for jeres tilbagemeldinger, jeg vil fokuserer på DVB-T kortene og bruge Mediaportal.
Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu