Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2590
|
Emne: CSN fantastisk service igen-igen Sendt: 17-Juli-2008 kl. 19:33 |
Jeg har lige haft besøg af Christian, han kom forbi for at opdatere min Onkyo med den nye firmware...
Ved samme lejlighed tweakede han mit Surround så det nu bare lyder så englene synger!!! Det var en sand fornøjelse, han brugte den tid, der skulle til, og havde også tid til en snak om lyd!
Altså mage til service har jeg ALDRIG oplevet!!
Kan kun medgive mine bedste anbefalinger!! Jeg har absolut i sinde at købe mine næste komponenter hos CSN...!!
Beklager hvis det kom til at lyde som en reklame, men tro mig, jeg får intet kommercielt ud af at anbefale CSN, syns bare at jeg vil anbefale ham til andre brugere, som så kan opleve samme gode og fagligt kompetente service!
I vil IKKE fortryde det!! 
Mange hilsner
Peter
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
|
Sendt: 17-Juli-2008 kl. 20:06 |
Hej Peter, jamen der er intet så skønt som service - og specielt hvis man får et lidt uventet udbytte
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Pede8000
Guld medlem
|
Sendt: 17-Juli-2008 kl. 20:44 |
Hej John!
Yep, det er wunderbar med ekstra service...
Synes det er rart når en forretningsdrivende leverer over forventning. Det er også vigtigt at nævne det for andre, når man har en positiv oplevelse.
....Faktisk lige så vigtigt som når man oplever det modsatte (der er jo utallige tråde om uheldige oplevelser/køb mm.)
ps. din stue er ved at være rigtig coooooool... heh heh!
Tillykke med det!
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
|
Sendt: 17-Juli-2008 kl. 20:47 |
Pede8000 skrev:
Hej John!
Yep, det er wunderbar med ekstra service...
Synes det er rart når en forretningsdrivende leverer over forventning. Det er også vigtigt at nævne det for andre, når man har en positiv oplevelse.
....Faktisk lige så vigtigt som når man oplever det modsatte (der er jo utallige tråde om uheldige oplevelser/køb mm.)
ps. din stue er ved at være rigtig coooooool... heh heh!
Tillykke med det!
|
Ja, der er rigeligt at dårlige oplevelser. Og så man man sørme også præsentere de gode
Tak for det med stuen
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 17-Juli-2008 kl. 21:53 |
Hej Pede8000! Så er du også gjort bombesikker!!!
Rart lige at få gennemgået systemet af en fagmand. Havde den samme oplevelse efter Christian havde skruet lidt på det. Nu kan jeg også holde ud at høre CDer på det. Og ved film står det ikke og buldrer mellem væggene mere.
|
 |
Larxox
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2006
Point: 1025
|
Sendt: 17-Juli-2008 kl. 22:17 |
Hej!
Jeg har faktisk også lige haft Christian på besøg her til aften og jeg kan kun tilslutte mig til jeres oplevelser - Intet mindre en fantastisk at møde en person som ved hvad han gør og ikke er tilfreds med halve resultater.
Mit surround spiller fantastisk nu og forskellen er markant - Jeg kan ikke vente med at skulle se en film.
Og stereo oplevelsen er også lige i løjet - Nice!
Super duper fantastisk - TAK Christian.
Redigeret af Larxox - 18-Juli-2008 kl. 07:37
|
|
 |
Pede8000
Guld medlem
|
Sendt: 17-Juli-2008 kl. 22:40 |
Kampus skrev:
Hej Pede8000! Så er du også gjort bombesikker!!!
Rart lige at få gennemgået systemet af en fagmand. Havde den samme oplevelse efter Christian havde skruet lidt på det. Nu kan jeg også holde ud at høre CDer på det. Og ved film står det ikke og buldrer mellem væggene mere.
|
Lige præcis det med stereo musik er blevet MEGET bedre! Det var faktisk det Christian tog udgangspunkt i.. Derefter blev surround delen justeret på plads.. Det lyder bare sk**e godt!! Bare det at få en Sub til at yde optimalt er jo en hel videnskab! 
|
|
 |
slate
Guld medlem
Oprettet: 22-August-2007
Sted: Struer, Denmark
Point: 589
|
Sendt: 21-Juli-2008 kl. 03:48 |
Også roser herfra. Vi havde aftalt Fredag sidst på eftermiddagen, men Christian ringede og var forsinket så han ville hellere kigge forbi Lørdag. Så han tog sig en overnatning her i hovedlandet; kom forbi og kørte retur til øen hen på Lørdag eftermiddag.
Firmware opdatering og ISF kalibrering overstået.... lyden er blevet en tak bedre end hvad jeg selv fik fedtet mig frem til... der er eks. kommet mere smæld på skud. Farverne på projektor.... tja de er umiddelbart blevet mere afdæmpet. Tror at jeg vil gøre som Kristian sagde; "væn dig til det og så om en uges tid skift over i en af de andre usermodes (default) for at se forskellen."
Service man sjældent ser nutildags
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo
DVD:124, RØD:141, BLÅ:107
|
 |
CSN Teknik
Guld medlem
Branchemedlem
Oprettet: 20-Februar-2007
Point: 1091
|
Sendt: 21-Juli-2008 kl. 10:18 |
Tak for de rosende ord.  Jeg er snart ved at få overstået de opdateringer på Onkyo. Hvis der er nogen der mangler den af dem der har købt igennem mig, så send venligst en mail på christian@csn-teknik.dk, så kigger jeg forbi til en lille opgradering
|
Mvh.Christian
CSN Teknik
Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
|
 |
mougai
Bruger
Oprettet: 30-December-2007
Point: 166
|
Sendt: 21-Juli-2008 kl. 11:49 |
Jeg havde fredag formiddag besøg af Christian fra CSN Teknik for at opdatere firmware i min kære Onkyo TX-SR805 som i forvejen spillede fantastisk, men nu blev den bare endnu federe i lyden plus at den nu blev justeret og nusset om af en rigtig expert, som rigtig forstår sig på service og som jeg hermed vil give de varmeste anbefalinger og som jeg til enhver tid vil handle med igen, super arbejde, tak, tak 
mvh
Kim
|
 |