|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() Sendt: 18-Juli-2008 kl. 18:35 |
Jeg skulle pakke min ps3 sammen fordi en her på forum skulle købe den men han trak sig lige inden vi skulle mødes. I den forbindelse skulle jeg igen sætte min DVD optager på sit ophæng fra firmaet vogels. Men det glider ned af sig selv og vil slet ikke blive hvor det skal være resultat er at min DVD optager falder en meter ned og lander på min ps3. Magen til billigt vogels lort med 5 års garanti i min bare røv ! Og jeg har jo ikke gemt en kvittering på det ophæng så nu er det nok bare at købe et nyt, lorte spasser ophæng ! Undskyld sproget men jeg er fandme gal ! |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
Hvor har du købt ophænget? Hvis det er på nettet har jeg af og til skrevet og bedt om en kopi af fakturaen, med held.
Man har jo tit de gamle mails med bestillingerne. |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() |
jeg tror jeg købte det hos getmore, kan ikke rigtigt huske det.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Getmore? Av, den var slem. At bede om god service hos Getmore svarer til at bede om en svinekotelet hos en slagter i Saudi-Arabien... |
|
![]() |
|
jan.h ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hej
Hvilket ophæng er der tale om, modelnummer tak. Jan
|
|
jan.h
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ikke huske model nummeret men det er sådan en hylde man sætter ind i en væg skinne under selve tv ophænget, den glider simpelthen ned bare man rør det mindste ved den.
|
|
![]() |
|
jan.h ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hej Det bliver svært at hjælpe dig når du ikke kender modellen. Måske et billed, er det muligt, eller et link. Jan |
|
jan.h
|
|
![]() |
|
JørgenR ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
![]() |
Du kan ikke rigtig huske hvor du købt ophænget, og kan ikke huske modelnummeret (og gider åbenbart ikke finde ud af det). Har du mon husket at samle den rigtigt ??? |
|
/ Jørgen
|
|
![]() |
|
![]() |
JA den er samlet rigtigt , jeg har ikke den mail mere , men jeg kan lige prøve at finde ud af model nummeret når jeg har spist
![]() |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
Kan du ikke logge ind på din konto her:
http://www.getmore.dk/user_login.asp ? Jeg kan i hvert fald se alle mine ordre helt tilbage til 2004. |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid= EFA6825 Det er denne samt en skinne der hedder 6835
Jeg prøver lige at logge ind. |
|
![]() |
|
![]() |
Super fandt faktura ved at bruge logind, det er fra 2/8-07
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |