recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor til ca. 5000 kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProjektor til ca. 5000 kr

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PetterPetter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor til ca. 5000 kr
    Sendt: 21-Juli-2008 kl. 15:26
Har aldrig haft en projektor f�r, men er efter at have l�nt en af en kammerat, nu overbevist om at et s�dan apparat er jeg n�d til at anskaffe mig. Projektoren jeg l�nte var en gammel m�gspand efter min kammerats eget udsagn, men min k�reste og jeg blev nu alligevel dybt imponeret.

Er ung, p� r�ven og p� SU s� jeg har kun omkring en 5 tusinde kroner at g�re godt med.  Har kigget p� en helveds masse anmeldelser p� nettet, men det er sku lidt af en jungle - s� derfor skriver jeg p� dette forum i h�b om at h�re om nogle af folks erfaringer og inputs.
Skal m�ske tilf�je at projektoren hovedsagligt skal bruges til at se film p�.

Har som sagt selv kigget lidt rundt - bl.a. p� denne http://www.hifiklubben.dk/produkter/billede/projektor/optoma _hd65_video_projektor_hvid.htm
men s�lgeren i hifiklubben ville kun vise mig meget dyrere projektor og var helt umulig...

Any who h�ber at nogle af jer kan give lidt feedback eller evt. henvise mig til en guide for f�rstegangs k�bere af projektor...

Redigeret af PetterPetter - 21-Juli-2008 kl. 15:28
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 15:40

Ville overveje en Sanyo Z5 kr. 6500 incl. forsendelse fra Tyskland. Den har et efter min mening super billede til prisen.

Ved det er over dit budget, men kender ikke HD65 andet end at dem jeg kender der har den samt hvad diverse anmeldelser siger = den viser et godt billede men larmer en del. Hvis du kan leve med larmen synes jeg den er super til prisen.

Har du prøvet HifiKlubben på Åboulevarden, kan ikke huske om de viser en HD65

Til top
PetterPetter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 17:38
Har fundet Sanyo'en til 6000 her
http://www.schlauershoppen.de/home-cinema/Projektoren/Sanyo- PLV-Z5-silber-LCD-Projektor::263161.html?XTCsid=d24470df6c38 fba45086917c819e2a0d&language=en

Hvordan er det med skat osv. hvis jeg køber fra en net butik i tyskland?
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 18:43
Sålænge det er inden for EU så kommer der ikke told og moms oveni. 
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af PetterPetter PetterPetter skrev:

Har fundet Sanyo'en til 6000 her
http://www.schlauershoppen.de/home-cinema/Projektoren/Sanyo- PLV-Z5-silber-LCD-Projektor::263161.html?XTCsid=d24470df6c38 fba45086917c819e2a0d&language=en

Hvordan er det med skat osv. hvis jeg køber fra en net butik i tyskland?

Jeg købte min onkyo 606 hos schlauershoppen kanon hurtig service og support. Jeg  betalte med kort og modtog  min reciever dagen efter med UPS..

evt. kan man osse kigge på planar pd7010 som kan håndtere 24fps.Den koster næsten det samme som HD65 hvis man køber fra Tyskland.

http://www.projectorcentral.com/Planar-PD7010.htm

Redigeret af noob30 - 21-Juli-2008 kl. 22:07
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 967
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:

Sålænge det er inden for EU så kommer der ikke told og moms oveni. 

Det er ikke helt rigtigt...
Det kommer an på hvor meget virksomheden sælger til DK. Tag fx amazon i UK som sender fra EU. Den pris der står på varen bliver altid tillagt dansk moms pga. de sælger så meget til DK. Men told kommer aldrig så længe det er EU...
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juni-2007
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2008 kl. 23:22

Schlaugershoppen er god efter min mening.

Mit eksempel  = bestilt torsdag aften ved 22.00 tiden og fik den mandag med posten. Ved VISA betaling og med levering kommer der ca. 40 EUR oveni....så knap kr. 6.500,-

Yderligere dejligt med Sanyo der har 3 års garanti og reperation ikke skal til Tyskland så vidt jeg husker, sådan var det i hvert fald med de 2 kammeraters Z2 den ene havde og Z4 den anden havde.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu