Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Oakie
Super bruger
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
|
Emne: Vista og nye stofa kanaler? Sendt: 01-Juli-2008 kl. 17:19 |
Hej
Stofa laver om på tv frekvenserne "lækkert" . Når jeg vælger Stofa, hvor man vælger kanalerudbyder passer kanalerne ikke. Desuden når jeg vælger manuel søgning finder den kun en kanal.
Er der andre der har ligende problem og hvordan har i løst det
Mvh
Oakie
|
 |
Kurt
Bruger
Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 222
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 11:22 |
Ja jeg har helt det samme problem og ved faktisk heller ikke hvornår man kan forvente en løsning - men det handler givetvis om at Stofa skal lave en opdatering "et sted"
Havde egentlig tænkt mig at ringe til dem
/Kurt
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 11:24 |
jeres mediecentre får oplysningerne fra MicroSoft - det er ikke noget Stofa har noget med at gøre overhovedet.
Så I skal have fat på MicroSoft, og fortælle dem at der er kommet nye kanalplaner, og at de skal have deres oplysninger opdateret...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
Kurt
Bruger
|
Sendt: 02-Juli-2008 kl. 12:33 |
Jeg har lige snakket med Stofa og det de fortæller også at det er Microsoft der har problemet, men jeg kan ikke finde ud af at melde det til Microsoft - medmindre man da vil betale 540 Kr for at få adgang til deres support.
Hvordan gør man egentligt det? - vi må da være en del kunder under "Århus Antenneforening" der har det problem.
/Kurt
|
 |
Oakie
Super bruger
|
Sendt: 07-Juli-2008 kl. 22:54 |
Hmm
Ja jeg synes det er pisse irriterende hver gang det sker 
Oakie
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 07-Juli-2008 kl. 23:19 |
Ja det synes jeg osse!
Så nu går jeg over i et hjørne og stamper mine fødder ned i jorden, håber det hjælper!!
Jeg har overhovedet ikke overvejet om jeg skulle opsige det jeg har og købe noget andet
Så nu stamper jeg!!
Håber det hjælper!!
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |
Oakie
Super bruger
|
Sendt: 18-Juli-2008 kl. 19:02 |
Hej
Er der nogen der ved om der er kommet en opdatering fra microsoft

Oakie
|
 |
mikaelhm
Bruger
Oprettet: 05-Januar-2007
Point: 54
|
Sendt: 21-Juli-2008 kl. 13:15 |
Jeg havde også dette problem helt tilbage da jeg brugte xp-mce.
Derfor begyndte jeg at rode med xmltvdk http://niels.dybdahl.dk/xmltvdk/index.php/Forside
det "grabber"-guide data fra en eller flere websider, og kan så vha. af et program der hedder bladerunner genere en guide som kan bruges i Vista-mce.
Det er dog lidt omstændig at få til at virke. Der findes også andre alternativer.
Jeg kommer måske med en guide på et tidspunkt.
Men det virker i hvertfal ok, også slipper man også for alle de andre fejl der er i microsofts guide.
|
 |
Oakie
Super bruger
|
Sendt: 21-Juli-2008 kl. 20:15 |
Tja
efter ny install af vista kan jeg med sikkerhed sige at kanal listen ikke er opdateret. Virkelig ringe
Oakie
|
 |
Kurt
Bruger
|
Sendt: 24-Juli-2008 kl. 22:30 |
Er lige kommet tilbage fra ferie og havde jo håbet at alt nu var på plads - men det er det ikke 
Som jeg skrev den 2/7 har jeg snakket med Stofra som fortæller at det er Microsofts problem, men mon Microsoft er klar over at Stofa har skiftet kanaler i Århus .......
Jeg skriver til Århus Antenneforening nu, måske de kan hjælpe .... man kan jo håbe. Ellers er der jo nok kun at skrive til Mr. Gates, mon ikke en pensionist som ham har tid til at se på det 
/Kurt
|
 |
Kurt
Bruger
|
Sendt: 25-Juli-2008 kl. 16:29 |
Har lige hørt fra Århus Antenneforening, det ser ud til at Microsoft har fået besked .... - tja hvad gør man så?
/Kurt
|
 |
Oakie
Super bruger
|
Sendt: 26-Juli-2008 kl. 13:35 |
Kurt skrev:
Har lige hørt fra Århus Antenneforening, det ser ud til at Microsoft har fået besked .... - tja hvad gør man så?
/Kurt
|
Venter 
Oakie
|
 |