|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() Sendt: 20-Juli-2008 kl. 11:56 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Er der andre som skal ind og se filmen nu her? Jeg glæder mig godt nok helt vildt. Filmen er foreløbigt stemt ind som # 1 på IMDB, det er vildt nok for sådan en type film: http://www.imdb.com/title/tt0468569/ Top 10:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12349 |
![]() |
![]() Ratings plejer at falde en del, men den har lagt så stærkt ud at det kunne tænkes at den bliver på top ti. Vildt ![]() |
![]() |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Jep jeg skal også - tror den er cool
|
![]() |
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Det er rigtigt, men det er trods alt omkring 23-24 tusinde stemmer. Lord of the rings faldt også igen, men jeg havde ikke forventet at en "Batman" film ville ende så højt, men noget kunne tyde på at denne film er lidt mere end "bare" en superhelte film |
![]() |
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Hmmm nr. 1 på ImDb, så skal den da ses. Men, prøv at kigge på stemmefordelingen. Mere end 80% har givet den topkarakter (10), hvilket ser lettere over-hypet ud.. Jeg plejer altid at checke 'Top 1000' stemmeafgiverne på ImDb, da det giver et billede af stemmerne fra folk som ser rigtigt mange film. Her er karakteren 7.1, hvor den for f.eks. Godfather er 8.6. Uden at have set 'Dark Knight' er mit bud at det giver et mere rigtigt billede. |
![]() |
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Skal absolut ses på lørdag...! Måske er den hyped, men 23000+ brugere af ImDb kan næsten ikke tage fejl. Brugerne dér plejer at være movie buffs og dermed rimeligt kritiske i deres bedømmelser! (eneste klage er den skulle være lidt "lang"....) Ledger skulle virkeligt tage kegler som The Joker, som er min ynglings Bad Guy! Damn, hvor jeg glæder mig! |
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
![]() |
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Der er næsten altid sådan at meget 'hypede' film starter med høj karakter på ImDb, fordi alle de første der ser den ofte er "fan-boys" (uden det skal være negativt ment). F.eks. lå 'Simpsons the Movie' i Top 10, da den kom ud. Nu er den ikke med i top 250. Jeg synes det er en genial film, men blandt de 10 bedste film nogensinde.......NOT Karakterer for 'hypede' film på ImDb skal altså tages med et gran salt. Det er da helt sikkert en god film, men lad os se hvor den ligger om et år. |
![]() |
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Hej Pallec!
Yep, jeg ved det. Men det ændrer jo ikke ved det faktum at en masse mennesker syns den er rigtig god pt. (også 95 % af anmelderne i øvrigt). Jeg har ikke udtalt mig om filmens placering blandt de 250 på listen. Jeg forestiller mig absolut ikke, at den bliver på 1 pladsen.
Mvh Peter Redigeret af Pede8000 - 20-Juli-2008 kl. 12:36 |
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
![]() |
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Jeg skal ind og se den på torsdag, og glæder mig meget.
Den første med Bateman var overraskende god. Mørk og dyster, fedt filmet! |
![]() |
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Jeg tror nu heller ikke at den holder sin først plads. Men jeg tror bestemt den holder sig over Batman Begins som ligger på nr. 102, den eneste dårlige skuespiller fra 1'eren er jo blevet droppet
![]() Så selvfølgelig skal jeg se den! Billetterne til Dark Knight blev skam også bestilt på den første dag salget startede og et par dage efter bestilte jeg Batman Begins på bluray som meget passende dumpede ind i fredags ![]() Så inden jeg tager i Imperial på fredag og ser The Dark Knight så kommer dem jeg skal se den med over til noget Batman Begins på bluray og til noget aftensmad. ![]() Redigeret af Corax - 20-Juli-2008 kl. 13:16 |
![]() |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12349 |
![]() |
Nemli'. Jeg skal til London i den kommende weekend, så jeg regner med at se den derovre. Skulle være lidt bedre end den slatne omgang 35mm der normalt vises i de danske biografer ![]() |
![]() |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Skal ind og se den på torsdag i Imperial, glæder mig som et lille barn
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |