|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 29-Juli-2005 kl. 14:22 |
Ja er på nippet til at købe JVC LT-32S60S HD. Ville høre om folk havde nogen erfaringer.....
mvh. /Kasper |
|
![]() |
|
lars.andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Kasper
Jeg har et LT-32S60B og jeg kan kun anbefale det. Jeg har haft det i lidt over en måned nu og jeg har ingen negative ting at sige om det. Hilsner Lars |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Hvorfor ikke dets storebror på 37'' ? Det koster kun 3.000 kr mere og
jeg synes der er en verden til forskel. Ligesom jeg synes der er en
verden til forskel når vi rammer 42''. Så derfor venter jeg på et
LCD (gerne JVC) med disse spec's på 42'' til en pris der så'n
nogenlunde passer til de priser disse to har.
Redigeret af Stampe |
|
![]() |
|
Jodder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Nogle bud på hvor man finder 37" udgaven til en svedig pris, den behøver ikke at være født med dansk pas, hvis i forstår
![]() Mvh. Kim Redigeret af Jodder |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Er 19.999,- svedigt nok??? (Det er med dansk pas).
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Jodder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Jeg tænkte at hvis den nu havde fået lov at flytte hjemmefra, evt. som
en form for au pair skærm i eks. Tyskland, så kunne det være den svedte
endnu mere...
![]() // Kim |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Jeg stod i Electronic World og så på 37 " modellen hvor der kørte en musikvideo på, og syntes jeg kunne se støj i billedet, men jer der har det Tv, hvad siger i til det med at LCD er følsomt overfor alm analog signal ? Er det også jeres oplevelse ?
Redigeret af Bent M |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
@ Bent M: jeg ved ikke lige hvor du bor men hvis det er omkring
København, så bør du besøge Speakers Corner, hvor de nok har en - skal
vi sige - lidt mere optimal opstilling.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Det er korrekt at LCD skulle være mest følsomt over for (dårligt) analogt signal. Men efter hvad jeg har hørt, skulle det omtalte JVC LCD, være et af markedets bedste til almindeligt antennesignal. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Hej Til Stampe. jeg bor i Nyborg og det var i Rosengårdscentret jeg så det, jeg ved ikke hvordan det var connected, jeg ved godt at det selvfølgelig har meget at sige, men man skulle jo tro at de var intereseret i at få det til at fungere på den bedst mulige måde og derfor også havde en optimal opstilling, men filmen der vises hvis kvalitet har jo også betydning, det var ikke et antenne signal man så, så det er lidt svært at vurdere, men som sagt var der lidt støj i billedet. Thorvald, Jo det med analoge signaler og LCD skærme har jeg også hørt, og det har måske været det der har afholdt mig fra at købe den JVC skærm vi taler om her, størrelses og prismæssigt passer den mig ellers fint, altså den på 37" så var det jeg så den i aktion , og det overbeviste mig ikke om at det skulle være den, men som Stampe siger så kan det være noget med opstilling indstilling osv, ihvertfald vil jeg gerne se den med et almindeligt antennesignal på før jeg køber den |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
KlausJeppesen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Well nu har jeg lige bestilt 37" udgaven på www.nettorvet.dk Så må vi se om det er noget lir, ellers får brugsen den bare tilbage i hovedet igen. |
|
Klaus Jeppesen
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Klaus. Tillykke med det, du må endelig melde tilbage hvordan dine indtryk af TV'et er når du har fået det hjem og leget med det Redigeret af Bent M |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |