|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kjul ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 23-Juli-2008 kl. 23:41 |
Hejsa Vil ud og have en NMT, har læst om 3 forskellige Popcorn Hour HDX900 Istar Mini (HDMI 1,3 udgaven) Men, men, hvilken skal man så vælge, lige pt. hælder jeg mest til Istar Mini, herefter HDX900, og tror ikke lige Popcorn Hour vil komme på tale da den simpelthen ser for "billig" ud, men hvad er jeres meninger og erfaringer om disse 3 produkter? Skal siges at jeg IKKE vil benytte en harddisk, da det hele skal streame via en NAS server. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Istar Mini = Popcorn Hour ... Andet navn, samme chip.. og vistnok også funktionalitet.. det kan du finde mere om i trådene her i forum.. Hvad med TVIX? Er det ikke en pænere og bedre løsning hvis du vil have "nice" looks.? der har du 2 forskellige løsninger i samme serie.
|
|
![]() |
|
kjul ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Pendec: Istar mini og Popcorn Hour er ikke den samme vare, hvad jeg har læst er Istar mini meget med kvalitet, samt den er mindre, og har andre udgange end Popcorn Hour Synes ikke lige en Tvix vil komme på tale til mit behov:) Popcorn Hour skulle efter hvad jeg har læst blive MEGET varm, samt jeg synes den er direkte grim, den passer ikke ind i en stue, der er HDX 900 nok den pæneste |
|
![]() |
|
telum ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Der kommer snart(30.7 vidst?) en ny Istar kaldet H10 som ser rigtig liret ud også. Flere udgange, lcd-display og mulighed for intern HDD (selvom det er ligegodt i din situation). Kig nogle anmeldelser igennem på mpcclub.com - rigtig god nmt-side. |
|
![]() |
|
![]() |
telum: Ja har også hørt der skulle komme et nyt produkt fra Istar:) |
|
![]() |
|
![]() |
Lidt billeder af Istar H10....synes sq den ser lækker ud: http://www.mpcclub.com/modules.php?name=Forums&file=view topic&t=17234 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |