|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() Sendt: 24-Juli-2008 kl. 14:18 |
Jeg har lige fået ovenstående forstærker, men der er et problem med den: Der er ingen video ud af den til projektoren (via HDMI) fra HDMI kilder (PS3) Video til projektoren (via HDMI) fra Component kilde er fyldt med hvide nister li'som en analog satellitkanal hvor skålen er ude af justering. I begge tilfælde er lyden i orden. Jeg har prøvet samme set-up med en 605'er, og der er ingen problemer. Jeg formoder forstærkeren er defekt, men er der andre som har oplevet det samme ? Skal lige siges at grunden til skiftet er at 605'eren laver udrivninger i toppen af billedet ved Composit input. Det er ikke så slemt i starten, men bliver gradvist værre over 10-15 minutter, før billedet forsvinder til sidst. Er Onkyo bare noget L***, eller har jeg været uheldig ? Claus |
|
![]() |
|
Marniman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hej ClausJ
Jeg har ingen problemer haft med HDMI på min 805'er. Har i det hele taget ingen problemer haft der ikke var min egen skyld ![]() |
|
Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Hej Claus
Det lyder som om du bare har været rigtig uheldig. Jeg har endnu ikke oplevet nogle Onkyo-maskiner med lignende problem som dit. Men det lyder som det er en fejl i billedchippen. Og nej, Onkyo er ikke noget .... - Jeg syntes det er ![]() ![]() Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordost |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |