|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gumbot ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 25-Juli-2008 kl. 11:32 |
Hey.
Har fået ny computer som jeg har sat til mit Fjernsyn. Vil så gerne have sat lyden derfra til mit anlæg. vil gerne gøre det med et optisk kabel. så vil hører om der er nogle af jer der kan anbefale et lydkort (gerne så billigt som muligt men stadig væk godt nok). hvis i har foreslag til andre måde man kan gøre dette på der er bedre så del endelig jeres viden med mig! på forhånd tak! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Er er ikke lydkort i den pc du har købt?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Gumbot ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Nope. kun onboard i motherboardet. brugte alle mine penge på computeren. så ville bare købe lydkortet bagefter og selv sætte det i. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvad er det for et onboard? Realtek HD Audio? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
ja det er det.? |
|
![]() |
|
![]() |
Er der ikke S/PDIF ud på det, evt. med Phono tilslutning? Så er det jo bare at bruge det |
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm det ved jeg ikke noget om. mit bundkort er et AsRock 4Core1600Twins-P35 Intel P35 DDR2/3 Men hvis det har det hvordan fungere det så? kan man bare købe en lille billig omformer eller hva?? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Kortet har 7.1, der står bare ikke med hvilke tilslutninger, om det skal være Analoge forbindelser eller om det er med spdif. EDIT: Jo der står ved nærmere eftersyn af teksten, at det er analoge udgange. Samt spdif, bare ikke on det er Toslink eller Coax Redigeret af Radiomanden - 26-Juli-2008 kl. 13:50 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Du kan lynhurtig lige se på udgangen om der er rødt lys derinde. hvis der er det, så er det nok en analog udgang kombineret med spdif. Så skal du bare have fat i sådan en adapter her: http://avexperten.dk/adaptere/audio-adapter/toslink-til-mini -toslink-adapter-(optisk).asp
Så skulle du få digital lyd ud. Bruger selv samme løsning. Hvis ikke, så ved jeg ikke lige hvordan. Måske via HDMI udgangen? |
|
--------------------------
Samsung LE32M87 Onkyo 605 KEF 5005.2 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Gå ind på Asrock´s hjemmeside og hent manualen, der står det i.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |