|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 25-Juli-2008 kl. 12:49 |
|
Nu var det i gaar spillet kom paa PSN. Nogen, der har proevet det? Jeg har ikke haft tid til at taende PS3 i denne uge og faar ikke tid foer soendag Jeg skal klart have det, da jeg er gyserfan og det ser fedt ud - ventetiden til Silent Hill og Resident Evil bliver lidt nemmere at overkomme. Jeg synes dog at det er aergeligt at den oprindelige tanke med at det skulle udkomme i afsnit nu er afskaffet. Eller, den er der stadig, men man sparer penge ved at koebe det hele paa en gang. Afsnitideen var fed for saa kunne man proeve spillet og se om det fungerer, foer man investerer i de andre afsnit. Der er jo ikke ligefrem en demo oppe... |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Af hvad jeg har læst rundtomkring, så for det udemærket bemærkninger med på vejen
![]() http://n4g.com/PS3/games/g-142594/tt/metareviews.aspx Regner da ihvertfald også selv at købe det |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Man kan sikkert ikke dele spillet vel?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Dele spillet med andre? Det tror jeg ikke
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja, som med de smaa psn spil. Men man kan ikke med GT og Warhawksaa nok heller ikke med denne her...Fair nok... Gode anmeldelser ellers.. |
||
BORING! |
||
![]() |
||
![]() |
|
"It's superb, creepy, unbearably tense stuff." Det er nemlig det, der kraeves. Og hvis kontrollen virker bare halvt saa godt som beskrevt we are in for a real treat here!!! |
||
BORING! |
||
![]() |
||
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
vi er enige om man kun kan købe de på PSN right?
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Korrekt... |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
du kan købe det på disk i japan, hvor det hedder "new translation" ![]() http://www.amazon.co.jp/gp/switch-language/product/B0018TTQP W/ref=dp_change_lang?ie=UTF8&language=en_JP |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Okay, I stand corrected - omend jeg er bange for at den version vil indeholde tekst og tale på Japansk - og mit Japansk er for begrænset til det (som i - jeg kan Shogun-japansk |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Jeg købte første del i går aftes, men jeg nåede ikke at komme i gang før det var morgen og for lyst til et spille et så efter sigende bælgravende mørkt spil
![]() Survival horror eller hvad det nu hedder er ellers ikke lige en genre jeg plejer at spille - hvilket også var grunden til at jeg ikke købte det fulde spil med det samme. |
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Har lige prøvet demo'en, ser rigtigt fedt ud, især hvis man ser Resi/Hill fan... lidt træls kamara, men nok bare noget der kræver tilvending... spar en flad halvtresser og køb det på US store....
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |