|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkel71 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2008 Sted: Bhutan Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 25-Juli-2008 kl. 15:48 |
Har nogle af jer et bud på, hvilken NAS jeg skal anskaffe mig for at kunne afvikle min musiksamling fornuftigt? (4-6000 numre) Jeg vil helst slippe så billigt som muligt og har ikke brug for så mange features...
På forhånd tak!
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Hvis du har en gammel pc så kan du jo prøve med freeNAS.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
jeg bruger selv en Qnap TS409-Pro, den kan klart anbefales
|
|
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeps, så billigt som muligt ![]() Prøv at tage et kig på Synologys produkter: 107+ og 207+ kan trække Duet (Squeezecenter) ReadyNas kan vist også klare opgaven, hvis den får en stang Ram mere. Kig på EDBpriser og søg i Google på recordere.dk: site:www.recordere.dk readynas og site:www.recordere.dk DS207+ (tilsvarende på 107+ ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |