|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() Sendt: 26-Juli-2008 kl. 11:07 |
|||
Overvejer pt. en playstation 3, men vil gerne have den i hvid... Og efter hvad jeg kunne læse mig til, er det kun Japan og USA der er så heldige at kunne vælge den i hvid, eller tager jeg fejl? Er den kommet på det europæiske marked? Eller vil den komme i en nær fremtid? |
||||
![]() |
||||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|||
Er den kommet på det europæiske marked? Nej
Eller vil den komme i en nær fremtid? Det tror jeg ikke. Der er ingen indikation på det. Men jeg kan ikke se ud i fremtiden, så måske. ![]() |
||||
![]() |
||||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|||
hah det var ikke meget hjælp, det kunne jo godt være sony havde udmeldt at den snart ville komme
![]() |
||||
![]() |
||||
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|||
Så udtrygte jeg mig ikke klart nok. Sony har ikke nævnt den hvide model meget længe. Mange ved ikke engang den eksisterer. I første omgang var den kun tiltænkt Japan. Den kommer ikke til EU foreløbig (hvis den overhovedet kommer?). |
||||
![]() |
||||
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|||
Hej Staack Du kan få den her: http://www.idirect.dk/catalog/product_info.php?products_id=1 11&osCsid=89785dc6298915e43a6d2aba891dbe6f Den fåes også i sort og sølv. mvh auri |
||||
![]() |
||||
Mads H ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|||
Bemærk venligst, at dette er den Japanske version. Den kan afspille alle spil og alle DVD film, men kan dog kun afspille Blue-Ray region A og skal tilsluttes et TV der kan afspille både NTSC og PAL format. |
||||
![]() |
||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Hvad med at der var nogel der kunne starte en underskrift indsamlinig på
europæisk plan, så man kunne påvirke Sony europa til også komme med en hvid PS3 udgave af den europæisk udgave, tro at man skal helt der op før at man kan påvirke Sony, deværre men nu er iden da givet. |
||||
![]() |
||||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|||
Hmmm... den japanske kodefri på DVD? |
||||
![]() |
||||
flakes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|||
jeg tvivler. men japan er region 2 når det kommer dvd (lige som europa), dog bruger de ntsc standarden (ligesom usa) så det er muligt at den ikke kan afspille pal dvd. ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Ingen PS3 kan ikke gøres kodefrie hverken på DVD og Blu-ray siden
![]() |
||||
![]() |
||||
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
|||
Jeg har den hvide japanske PS3.
Den afspiller Reg.A Blu-ray og NTSC R2 DVD. Den kan IKKE afspille PAL DVD'er Jeg købte den udelukkende som en Reg.A afspiller til Blu-ray så det gør mig ikke noget. Oven i det, så er den SÅ meget mere lir at se på, end den kedelige sorte udgave. |
||||
An a day...
|
||||
![]() |
||||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|||
Netop!
Noget misvisende salgstale, IMO: |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |