|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
j-sand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 01-August-2005 kl. 20:30 |
Jeg mangler et program som kan dele en dvd fil op i flere dele så den kan fordeles over 2 skiver. Jeg syntes at dual layer skiverne er for dyre, og vil ikke ikke ødelægge kvaliteteten ved komprimering. Er der nogle derude som kender et program som kan gøre dette, og hvor finder jeg det. På forhånd tak !
|
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
![]() |
|
Moef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 909 |
![]() |
En af de bedste gratis convertere, som vidst nok også kan splitte filer er dette program -> http://www.tmpgenc.net/e_main.html Mvh. Moef |
|
![]() |
|
norbert ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
![]() |
|
Baronen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2005 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej, Jeg har kopieret nogle af mine originalfilm til DVD (single-layer), og selvom de har været på 50% af originalkvaliteten så kan jeg stort set ikke se forskel. Men det er jo en smagssag. Men hvis du kan leve med dette så kan du bruge: CloneDVD og så programmet AnyDVD (der fjerner kopibeskyttelse). /Allan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |