recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Tv....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Tv....

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Andy_Moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 139
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Tv....
    Sendt: 31-Juli-2005 kl. 18:47

Står og skal købe et nyt fjernsyn, men det skal ikke være fladskærm, bare almindeligt, hvor vil i anbefale jeg leder? Det skal helst være 32" widescreen, hvilken prisklasse snakker vi her?

Fandt et i den nye Bilka avis til 4000 kr. (sony 32")

Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Januar-2005
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2005 kl. 19:33

Selv ville jeg nok prøve Bilka, El-giganten, forhandler links her fra Recordere.dk... som nogen af de første steder. Dernæst måske nogle flere online Internet shops, som måske ligger inde med noget billigt.

Men du kan da gøre det, at du først indhenter nogle priser fra forholdsvis billige Internet shops (www.edbpriser.dk), og så derefter sammenligne priser med de lokale butikker såsom Bilka, Elgiganten osv...:-)

Mvh. Moef

Redigeret af Moef
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2005 kl. 19:51

hvordan kan man egentlig tjekke om ens tv er klar til det nye digitale? det skal man vel kigge efter når an køber nyt tv?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2005 kl. 17:51

Digital modtagelse får du med en DVB-T eller en DVB-C modtager, hvis du ikke har en Digital Sat modtager. Der er nok ikke på nuværende tidspunkt TV eller Recordere på markedet her i DK som har indbygget Digitalmodtager, men det skal sikkert nok komme inden så længe når de Digitale sendere begynder deres udsendelser.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2005 kl. 11:10

Alternativt kunne du prøve at se ind på, der er da nogle nogenlunde fornyftige priser

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp

Den Ben
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Point: 397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2005 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Digital modtagelse får du med en DVB-T eller en DVB-C modtager, hvis du ikke har en Digital Sat modtager. Der er nok ikke på nuværende tidspunkt TV eller Recordere på markedet her i DK som har indbygget Digitalmodtager, men det skal sikkert nok komme inden så længe når de Digitale sendere begynder deres udsendelser.

I sverige er de begyndt at sælge TV med indbygget digitalmodtager, f.eks hos El-Giganten: http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=3N9sy0IM910000E4i3hJQEeF0000jUQgvcX7?ProductID=Ir vD4QFWFJ0AAAEDtsNwoK3p&CatalogCategoryID=zf7D4QFW6NsAAAE DE2utBDZ%2e&filename=productpage_text%2cproducttype_text %2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=PHILIPS%2028DW655 9

Og husk på at der er 20 % at spare med kursen.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2005 kl. 12:59
er der ikke nogen steder hvor de sælger nogle gamle tv-topmodeller billigt, altså ikke fladskærm!
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2005 kl. 13:08

Hej Andy

Oprindeligt skrevet af Andy_Moller Andy_Moller skrev:

er der ikke nogen steder hvor de sælger nogle gamle tv-topmodeller billigt, altså ikke fladskærm!

Hvad er billigt ?

Et rigtigt godt "kup" er denne model:  Philips 32 PW 9520

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
God Pris Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 09-Juni-2004
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2005 kl. 16:26

Hej Andy

Hvis jeg skal komme med en uvildig  anbefaling så tjek lige nedenstående 3 modeller fra JVC, der er mange features og godt billede til prisen. Årsagen til at prisen er helt i bund er, at det kniber en del for leverandørene, at sælge traditionelle billedrør i 32".

JVC AV-32H50 KUN kr. 3.999

JVC AV-32H40 KUN kr. 4.499

JVC AV-32H5S KUN kr. 3.999

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2005 kl. 16:49

Sony lancerede i 1997 verdens første 100% flade billedrør, FD Trinitron.

Første 32" apparat med dette efter min mening uovertrufne 32" billedrør  kostede op imod 30.000,- og fik masser af awards.

For 2½ år siden kostede apparater med dette ca. 15.000,-

I dag er det under 10.000,-

Én ulempe: Apparatet vejer 10-15 kg. mere end konkurrenternes 32".

Masser af fordele:

Hvid er hvid, farver er i topklasse (EBU-fosfor), kontrast, skarphed m.m. er også kanon. Tekst-tv står som på en god pc helt skarpt. En rød Ferrari ser helt realistisk ud. I tests tales der om tæt på monitor-kvalitet.

Og en ting til: Når billedet bliver lysere, modulerer de Philips og JVC, jeg har set nøjere på, billedstørrelsen i takt med lyset - det hele blomstrer op og kanal-logo/ID hopper skråt opad i hjørnet, når der vises billeder med meget lys. Og størrrelsen mindskes ved mindre lys.

På mit Sony står alt helt stabilt som på LCD og plasma - uanset lysvariationer.

Mit bud: Gå efter et 100 Hz Sony Flat Display Trinitron. Jeg mener, Bilka har haft et med i deres avis for nyligt til ca. 7.000 kr. Ikke det billigste af alle, men topkvalitet og godt design og lækker system remote.

Redigeret af Carser
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Battlebred Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-April-2005
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2005 kl. 20:54
Thomas
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2005 kl. 21:19
Oprindeligt skrevet af Battlebred Battlebred skrev:

De har faktisk et til 4000 kr i denne uge

http://www.bilka.dk/internet/bilka/info/catalogue.nsf/webBro chures/2583994687FEA211C12570520028EDB8/$File/side04.pdf

Du har ret, Battlebred.

Jeg måtte knibe mig i armen, tjekke dit link og lede efter tekst, der fortalte, det nok kun var en 50 Hz-model. Men forgæves! 32", 100 Hz, subwoofer, FD-rør, o.s.v. 

Det er et helt vildt godt tilbud.  Selv normalprisen er et røverkøb. 

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu