|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KasperH ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() Sendt: 30-Juli-2008 kl. 14:05 |
Jeg vil bygge mig en HTPC til afspilling af HD ting... og jeg fløger ikke helt med hvad der er in for tiden.... fx er der nogen løsninger hvor der er både lyd og billede med hdmi????
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() |
er selv ved at kigge på selvbygger og tror så længe det er chipset 780G tror jeg ikke det er så vigtigt med mærket tror jeg hopper på Gigabyte GA-MA78GM-S2H
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Ovennævnte Gigabyte-bundkort sammen med CPU'en AMD 4850e har været populær i dette forum.
Det nye chipset G45 fra Intel skulle vist også være egnet til det. Jeg har ikke set nogle reviews af det, men har heller ikke søgt efter det. I stedet for en HTPC kunne du måske bruge en Popcorn Hour. |
|
![]() |
|
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
AMD frigiver snart deres nye chipsæt (790GX) Kortet skulle komme i handlen sidst i juli eller starten af august. mvh |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Mht til kabinet skal skal være opmærksom på at det er et ATX og ikke Micro-ATX.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() |
Om nogle dage dukker der sikkert nogle Micro-ATX op :)
|
|
![]() |
|
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Kommer der lyd og billede ud af HDMI på Gigabyte GA-MA78GM-S2H
|
|
![]() |
|
yderside ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Premier League 2007/2008 - Manchester United
Champions League 2007/2008 - Manchester United Espania Campeones |
|
![]() |
|
![]() |
Komplett har lige annonceret det nye Gigabyte kort med 790gx chipset 899,-
mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |