|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() Sendt: 27-Juli-2008 kl. 11:49 |
|
Hej jeg ville høre om der er andre her inde som har fejl på deres csi sæson 4 box. Jeg mangler et kapitel på disc 2 afsnit 3 og disc 5 afsnit 2. Jeg har været oppe og bytte den til en ny da jeg opdagede fejlen på disc 2, så fik jeg et tilgode bevis og købte sæson 5 i stedet for, og købte sæson 4 igen i en helt anden butik, men der var præcis samme fejl på, og nu har jeg så opdaget der også mangler noget på disc 5. Så ville høre om der var andre som havde samme problem. |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Jeg mener ikke der mangler noget på disc2 afsnit 3, da afsnittet blot varer 33 minutter, og overgangen mellem sidste scene og rulleteksterne foregår helt glidende. Det sidste har du til gengæld helt ret i. I afsnittet "Bad to the Bone" mangler helt klart det sidste afsnit. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
|
Okay så det er ikke bare mig der er uheldig, Men på disc 2 der når jeg ikke og se hele Intro sekvensen med titel melodien da den er ved at slutte mellem 4 og 5 min inde i afsnittet, så hopper den over til hvor catrine går rundt i et hus, Men senere i serien referere til noget der tidligere er sket i afsnittet, men som man ikke har set.. |
||
![]() |
||
![]() |
|
En lille update: Jeg skrev en email til Pan Vision om mit problem med de to diske. Jeg sendte emailen igår med mit navn adresse og problem. Idag ind ad døren kommer disc 2 og disc 5, helt uden fejl. Det kalder jeg alligevel god kundeservice.. |
||
![]() |
||
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
|
Positivt. Jeg har lige gjort det samme, da det da vil være rart og se hele episoden. ![]() |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Nu har jeg selvfølgelig pakket mine film ned i flyttekasser, men jeg skal da helt klart have checket min sæson 4!
|
||
Anders
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg fik erstatningsskiverne med posten i dag, og der mangler ikke noget i episoderne. Sjovt nok viser min afspiller hverken kapitel eller tidskode på netop de to episoder det handler om, men fint på alle andre, så det er et godt spørgsmål hvad de har ændret i produktionen. ![]() |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Min afspiller viser ikke kapitel og tidskode på mange af CSI afsnittene fra de forskellige sæsoner!
Lige lidt info. Jeg skrev en mail til Pan Vision i dag for at høre, hvornår Sæson 7 udkommer i DK. Jeg fik svar 3 min efter!!! ![]() "We hope to haave season 7 at the very end of Oktober/start november." og "We have no plans for a Blue Ray version just yet - but who knows?" |
||
Anders
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lyder rigtig dejligt, har set hele sæson 8, men har desværre ikke set et eneste afsnit af sæson 7 så mangler lidt.. Ved ikke hvor mange der har set sæson 8, men der er nogle fede afsnit imellem.. :D |
||
![]() |
||
![]() |
|
Gad vide hvor Kanal5 så får HD udgaven af serien. |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er vidst bare opskaleret, har jeg ladet mig fortælle. |
||
Anders
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej da - Det er skam HD. Der er et væld af detaljer, og det vil være helt umuligt at få den opløsning fra opskaleret SD. De sender CSI, CSI New York og Criminal Minds i HD, og det er en nydelse at se dem i den opløsning. Det er i øvrigt ret let at se når de anvender opskaleret SD. Jeg har lige sakset et eksempel fra CSI New York, hvor den samme frame er vist i SD fra DVD og HD fra Kanal5. Det er ikke et optimalt eksempel, men prøv og se emblemet på Macs jakke. Uanset hvor meget du zoomer ind på SD billedet får det altså ikke takker som i HD. ![]() Redigeret af fast2night - 01-August-2008 kl. 10:51 |
||
Mvh Hans
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |