|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() Sendt: 09-Juni-2008 kl. 23:21 |
Hej.
Er det muligt at konvertere sine backup BD film, til 720p for at få det til at optage mindre diskplads? Hvis ja, så er jeg åben overfor forslag :) |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det kan godt lade sig goere. Du skal bare GOOGLE DET, for jeg aner ikke hvordan. Naturligvis mister du noget kvalitet paa baade billede og lyd, men det bliver staedig bedre en dvd, hvis det er gjort ordentligt. I ovrigt er det vist ulovligt at rippe dem ned - selvom det er dine egne. Bare en lille notits hvis du er meget hellig! |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Dondee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Yil mac findes der visual hub som gør jobbet perfekt. Ved engentligt ikke om det køre PC! Chekede lige. Desværre ikke...!
|
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Jeg har prøvet at google efter det, men synes bare at der kommer en masse med 1080p vs 720p - om man kan se forskel
EDIT: Og når man alligevel ikke har FULL-HD tv, så er det jo ligemeget om det er 720p eller 1080p Redigeret af K32A - 10-Juni-2008 kl. 12:26 |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Jeg ville for fat i PowerDirector, eller hvis du køre med radeon x1000 eller der over, som AVIVO har osse et konverterings program
|
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Jeg ville for fat i PowerDirector, eller hvis du køre med radeon x1000 eller der over, som AVIVO har osse et konverterings program
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |