|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() Sendt: 01-August-2008 kl. 11:30 |
Jeg er gået på jagt efter nye højtalere som meget gerne må fungere godt i stereo (til musik) og surround. lige nu kommer musik over sat, og det er jo ikke optimalt Jeg har kigget på Kef iq9 som jeg har set for nye til 11.000. jeg ville bare høre om der var noget tilsvarende i den prisklasse fra B&W eller dali. jeg kender ikke så meget til deres højtalere som jeg burde. men har de nogle tilsvarende højtalere til prisen som måske er niveauet over? Edit: hvis der er andre forslag end lige de tre mærker er det også meget velkommet Redigeret af jrued - 01-August-2008 kl. 11:31 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej jrued
Kig også på Focals højttalere. Der får du rigtiigt meget kvalitet til prisen. De kan demonstrere dem i hjemmet, så du hører dem i rette miljø før du beslutter dig. Et andet godt mærke er Elac, men de FS247 jeg så ville anbefale her kommer måske lige over dit budget, da de koster ca. 8000 kr/højttaler. Her er der også mulighed for at høre hjemme før du køber. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
hej Lars Elac havde jeg også i tankerne, dem høre man jo så meget godt om. og dem du linker til ser virkelig fede ud. hvis jeg smed 5000 tusinde mere får man så det ekstra i forhold til de andre. jeg vil næsten hellere vente 1 måned og tjene til de sidste 5000 end at købe nu også ikke være lige så tilfreds. Disse højtaler jeg køber nu skal ikke skiftes ud før om mange år. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |