|
Hvor køber jeg kalibrerings dvd/hvilken? |
Besvar |
Forfatter | |
JackDTheRippeR
Ny bruger Oprettet: 01-August-2008 Status: Offline Point: 8 |
Emne: Hvor køber jeg kalibrerings dvd/hvilken? Sendt: 01-August-2008 kl. 18:55 |
Har læst lidt om to kalibrerings dvd'er og kan ikke beslutte hvilken jeg skal købe. Den ene kalibrerings dvd hedder og er lidt mere teknisk: Digital Video Essentials High Definition (Combo HD DVD and Standard DVD) [HD DVD] (2005)
Den anden: Monster/ISF HDTV Calibration Wizard DVDLink: http://www.amazon.com/Monster-ISF-HDTV-Calibration-Wizard/dp /B000EEXEIWSpørgsmål 1.Hvilken en skal jeg vælge og hvad er jeres erfaringer?Spørgsmål 2Hvor finder jeg den billigste pris på dem?Har kun fundet dem på amazon.com. Vil helst købe inden for eu for at undgå moms, told og den dyre fragt.Redigeret af JackDTheRippeR - 01-August-2008 kl. 18:56 |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 01-August-2008 kl. 19:59 |
Jammen DVE kan købes hos Axel Music og Tape Connection. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
johnjkj
Guld medlem Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
Sendt: 08-December-2008 kl. 15:31 |
Ingen tvivl om at det skal være den første, altså DVE. Jeg har set den anden, og den er noget "pop". Det er rigtigt at DVE er mere teknisk, men har man først lært at bruge den, er den bare super. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |