|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() Sendt: 02-August-2008 kl. 11:17 |
Jeg har set at man kan købe ganske almindelige kabelstrømper hos AVConnection. Jeg har 2 spørgsmål som jeg gerne vil have hjælp til:
1) Til 2 kabler med et tværsnitsareal på 6.0mm^2, hvilken størrelse fletstrømpe skal man bruge? - er den lille strømpe på 10-18 mm i diameter ikke nok? Grunden til at jeg spørger er, at man ikke skal kunne se kablet indeni - altså strømpen må ikke være gennemsigtig 2) Nogen som kender et sted, hvor man kan købe fletstrømper med et mønster? Derudover, hvor køber man gode bananstik? - Jeg er villig til at købe i udlandet.. mvh- EDIT: Link til fletstrømperne Redigeret af Anima - 02-August-2008 kl. 11:18 |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Og hvor køber man billigst krympeflex?
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Hej. Alt det du søger kan købes hos svalander.se de har bomuldisoleringer/strømper, kabelstrømper, krympeflex som man kan købe i små mængder.
http://www.svalander.se/shoppen/kablar.htm#bisolering
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med bananstik?
De skal bruges til 6.0 mm^2 kabler! - hvor er der nogle gode nogle? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |