|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() Sendt: 08-August-2005 kl. 20:35 |
Hej alle. Er der en der har et link til et sammenligningsskema mellem LCD- og Plasma TV? Jeg tænker på et skema der viser foredele og ulemper ved de to typer. m.v.h. |
|
![]() |
|
Sony-fan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hej. Hvis du kan tysk er der et link her: http://www.hifi-regler.de/plasma/plasma-tv-geraete.php?SID=f d2ae5cac98f1141d22f46469743c13d det giver en god oversigt, sikkert også for dem, der ikke er så gode til tysk. |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej Sony-fan. Mange tak for det, mit tysk er fint, så det må jeg ha læst. Tak! m.v.h. |
|
![]() |
|
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Der er også en på engelsk her for os, som ikke fandt tysk særlig interesant i vores skoletid. |
|
PV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |