Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
wicca
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 506
|
Emne: Samsung BD-P1500 release Sendt: 25-Juni-2008 kl. 10:03 |
Hej hej
Ifølge recordere.dk får Samsungs nye BD-player BD-P1500 release i Danmark i denne måned... Men er der nogen som ved hvornår, for nu er måneden da snart slut.
Jeg har bestilt en på getmore.dk (ved godt at det er en chance at tage ;), men den koster kun 2250 kroner + 0 kroner i fragt, hvilket er ca. 750 kroner billigere end end alle andre steder.
Men hvornår bliver den solgt i Danmark? Der må være nogen her i forummet som arbejder med hifi, som ved noget mere præcist
|
 |
kskruger
Guld medlem
Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 10:30 |
Jeg skrev en e-mail til getmore.dk for en uge siden, om den pris de skilter med er rigtig og hvornår de forventede at få den hjem. Jeg fik aldrig noget svar tilbage, hvilket igen fortæller mig, at de stadige er et amatør firma. Så held og lykke med din bestilling.
|
 |
nbu001
Guld medlem
Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 14:34 |
Tjah, i de sidste mange dage er deres "Forventet leveringstid"gået ned med en dag om dagen, er nu nede på 4-5 dage. Så det må vel, alt andet lige, betyde at de begynder at skibe dem afsted på mandag...
Jeg er også lidt fristet til at købe BD-P1500 hos Getmore bla. pga. prisen. Har lige "testet" dem, ved at købe en billig ting hos dem. Her gik alt hurtigt og meget prof. Men, jeg ved det godt, det er først når noget går i stykker eller lignende, at man får et firmas sande ansigt at se, om jeg så må sige...
/Nils
|
|
 |
wicca
Guld medlem
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 15:48 |
Den leveringstid som står på getmore.dk's hjemmeside er intet værd. Jeg bestilte blu-ray afspilleren helt tilbage i midten af maj, og der var leveringstiden 8-9 dage. Den tæller derefter blot ned til 1-2 dage, hvorefter den starter forfra med 13-14 dage. Det har den gjort nogle gane nu.
Det er derfor jeg søger et kvalificeret svar - evt. fra een som arbejder med hifi og måske har noget viden derigennem.
Mht. getmores ry, har jeg indtil videre kun positive oplevelser med selve købet af varer. Alt foregår prof. Derimod er deres support elendig og deres svar til tider arrogant.
|
 |
tiat
Ny bruger
Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 17
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 16:31 |
jeg fik en mail for 1 uge siden, hvor de sagde den ville komme på lager d.27/6 og at prisen var god nok....
stoler da på Getmore når deres kundeservice skriver en mail til mig med det svar....
om det holder vil tiden vel vise.....man har lov at håbe.
|
 |
nbu001
Guld medlem
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 17:31 |
wicca skrev:
Den leveringstid som står på getmore.dk's hjemmeside er intet værd. Jeg bestilte blu-ray afspilleren helt tilbage i midten af maj, og der var leveringstiden 8-9 dage. Den tæller derefter blot ned til 1-2 dage, hvorefter den starter forfra med 13-14 dage. Det har den gjort nogle gane nu.
Det er derfor jeg søger et kvalificeret svar - evt. fra een som arbejder med hifi og måske har noget viden derigennem.
Mht. getmores ry, har jeg indtil videre kun positive oplevelser med selve købet af varer. Alt foregår prof. Derimod er deres support elendig og deres svar til tider arrogant.
|
Jeg var ikke obs på det der med at de startede tælleren forfra. Undskyld at mit svar ikke var "kvalificeret", jeg prøvede bare at udgyde mine begrænsede oplevelser med Getmore  . /Nils
|
|
 |
DBear
Junior bruger
Oprettet: 13-Juni-2008
Point: 48
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 17:40 |
wicca skrev:
Hej hej
....
Men hvornår bliver den solgt i Danmark? Der må være nogen her i forummet som arbejder med hifi, som ved noget mere præcist
|
Jeg bestilte min BP1500 for over 2 måneder siden hos shg.dk, og deres leverings dato farede op on ned, fandt en i Sønderborg, som ville hente dem selv i Tyskland (kan ikke huske firmaet) men blev overvældet at en Panasonic BD30 og afbestilte den nede i Sønderborg ( også Parallel Import :-( )
|
www.varekurv.dk
|
 |
Ticarno
Junior bruger
Oprettet: 16-Marts-2008
Point: 33
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 19:04 |
Snakkede med vores samsung konsulent i sidste uge. Han fortalte mig at den skulle komme onsdag eller torsdag i denne uge.
Den dukkede ikke op i dag.
Måske i morgen er vi mere heldige.
har afprøvet den i forvejen, og den gør faktisk et godt stykke arbejde.
|
 |
wicca
Guld medlem
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 21:33 |
Ticarno skrev:
Snakkede med vores samsung konsulent i sidste uge. Han fortalte mig at den skulle komme onsdag eller torsdag i denne uge.
Den dukkede ikke op i dag.
Måske i morgen er vi mere heldige.
har afprøvet den i forvejen, og den gør faktisk et godt stykke arbejde.
|
Cool, så krydser jeg alt hvad der kan krydses for, at den er hos mig fredag. Ohhh, det ville være så fedt.
...og du har prøvet den, siger du. Fortæl fortæl!!!! JEg er sikker på at vi er mange som gerne vil høre mere om hvad den kan præstere.
|
 |
tiat
Ny bruger
Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 17
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 22:55 |
[/QUOTE]
Cool, så krydser jeg alt hvad der kan krydses for, at den er hos mig fredag. Ohhh, det ville være så fedt.
...og du har prøvet den, siger du. Fortæl fortæl!!!! JEg er sikker på at vi er mange som gerne vil høre mere om hvad den kan præstere.
[/QUOTE]
ja tak! 
|
 |
barfodcph
Bruger
Oprettet: 19-November-2006
Point: 176
|
Sendt: 25-Juni-2008 kl. 23:11 |
Den er på lager i expert har jeg set.
|
 |
nbu001
Guld medlem
|
Sendt: 26-Juni-2008 kl. 00:33 |
barfodcph skrev:
Den er på lager i expert har jeg set. |
Kanon! Som må jeg ned og se på den hos min lokale Expert i morgen - hvis de har den der. Egentlig lidt underligt at den ikke optræder på www.samsung.dk  . /Nils
Redigeret af nbu001 - 26-Juni-2008 kl. 00:36
|
|
 |