|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 05-August-2008 kl. 07:30 |
Hej Har haft ovenstående bundkort i noget tid, men efter jeg har været ved at rode lidt med bundkortet, sætte noget mere RAM i samt et FireDTV tvkort så starter bundkortet ikke ordentligt op. Bundkortet vil bare slet ikke poste mere, jeg kan høre at harddiskene tænder, men der sker ikke noget, de læser ikke videre og der er bare sort skærm. Jeg har prøvet at tage RAMene ud samt tv-kortet men kan kun få bundkortet til at virke nogen gange. Har også clearet CMOS'en, men det er som om det ikke hjælper. Nogen som har haft problemer med at få ovenstående bundkort til at starte op/poste? Redigeret af Mlarsen - 06-August-2008 kl. 00:08 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hejsa
Den poster men på Onboard Grafikkortet først.... Prøv VGA på onboard GFX og så kan vi tage den derfra... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |