Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
palledrengen
Junior bruger
Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
|
Emne: synology 207+ som afspiller Sendt: 05-August-2008 kl. 13:03 |
Hej,
Jeg kører pt TVersity på min pc som så streamer til min PS3. Det fungerer vældig fint, men nu overvejer jeg at købe en synology 207+ som erstatning. Der er dog en ting, jeg gerne vil vide før jeg køber den.
Jeg kan forstå at 207'eren kan streame til min PS3, men PS3'eren kan jo ikke håndtere alle formater... skal der så noget software på 207'eren for at PS3'eren kan afspille disse formater, eller hvordan fungerer det?
/Palle
|
 |
palledrengen
Junior bruger
Oprettet: 07-April-2008
Point: 24
|
Sendt: 05-August-2008 kl. 13:12 |
Har lige tjekket lidt selv :
UPnP Multimedia Support
-
Audio Format: aac, ac3, FLAC, LPCM, m4a, mp1, mp2, mp3, mpa, ogg, raw, wav, wma
-
Video Format: asf, DivX, avi, dat, mov, MPEG1, MPEG2, MPEG4, vob, wmv
-
Image Format: bmp, gif, icon, jpg(jpeg, jpe), png, psd, tif(tiff), ufo
-
Playlist Format: WPL, M3U
Er det dækkende? Er der noget, som jeg ikke vil kunne komme til at afspille på min PS3?
|
 |
zaboom
Super bruger
Oprettet: 29-November-2004
Point: 354
|
Sendt: 05-August-2008 kl. 13:24 |
...kassettebånd
|
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
 |
JesperLund
Guld medlem
Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
|
Sendt: 05-August-2008 kl. 14:14 |
palledrengen skrev:
Jeg kan forstå at 207'eren kan streame til min PS3, men PS3'eren kan jo ikke håndtere alle formater... skal der så noget software på 207'eren for at PS3'eren kan afspille disse formater, eller hvordan fungerer det? |
Hvis du tænker på en transcoding funktion (konvertere til et format som PS3 understøtter, hvis videokilden ikke er i dette format, eksempelvis Matroska), så glem det på Synology. Der er ikke CPU nok til at understøtte den slags.
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |