|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
![]() Sendt: 04-August-2008 kl. 13:26 |
hejsa ALLE Skal have mig en ny printer.. Enten skal jeg have en printer der KUN skal printe på cd/dvd hvis en sådan findes. Ellers skal jeg have en der også kan kopier og scanne og skrive på cd/DVD. Kraver er den skal være så billig som muligt i blæk, da jeg printer meget.. Har en HP i dag og synes den er for dyr i blæk med mit forbrug.. har også haft en canon og den var i stykker hele tiden, så det skal ikke være en canon. |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
Jeg tror du får svært ved at finde en printer der kan skrive på cd/dvd skiver, men til gengæld kan du få en brænder der kan skrive på skiverne
|
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Der findes flere printere, bla. Canon Pixma (nå, det måtte IKKE være en Canon, men HP laver også nogen), der kan printe direkte på CD/DVD (hvis de har den rigtige belægning).
Men ellers fungerer mit LightScribe drev upåklageligt. Dog er der jo kun farve (sort) at gøre godt med og så skal man ikke være al for utålmodig, for det er en ret langsommelig affære. Og LightScribe skiverne er hysterisk dyre. Til gengæld er det nemt og man slipper for at tænke på blæk! /Nils |
|
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Wanting,
Min Canon Pixma IP-4000 er lige gået i stykker efter 3 år (og forholdsvis begrænset brug) ![]() Da jeg har i omegnen af 10 blæk-patroner liggende til den er det ekstra surt at skulle se efter et andet mærke. Jeg er, som dig, lige begyndt jagten (og har faktisk overordnet de samme betragtninger om HP og Canon som dig - chip-trenden og priserne på Canon's blæk tiltaler mig heller ikke længere.). Jeg vil kigge nærmere på Epson's printere før jeg beslutter mig (har en Epson Scanner som er fænomenal). Epson Stylus Photo R285 vil nok passe godt i budgettet (set ned til 600,- og original farve-patroner til 69,-), mens Epson Stylus Photo R800 kunne være den noget dyrere top-kandidat.... Skriv gerne hvis du evt. har erfaring med Epson. /Lars |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |