|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jupitor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 06-August-2008 kl. 10:07 |
Er der nogen der ved hvad slags stof Clic mfl. anvender i deres stoflåger. Eller er der nogen der har erfaring med selv at kaste sig ud i at lave noget lignende? |
|
![]() |
|
yderside ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Jeg har købt et møbel i BoConcept og derefter skåret "hul" i lågerne. Lågerne har jeg så efterfølgende beklædt med højtalerstof. Syntes selv det ser ok ud, men mangler deog stadigvæk at finde en løsning på bagsiden af lågen. Skal lige se om jeg kan få smidt nogle billeder op i aften. Ville godt nok ha' ventet til setup'et var helt færdig, men hvis du kan bruge det til noget så fint med mig. |
|
Premier League 2007/2008 - Manchester United
Champions League 2007/2008 - Manchester United Espania Campeones |
|
![]() |
|
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Hej jeg har selv lavet mine låger til mit møbel, meget nemt, og hvis stoffet virker for tyndt kan det bare lægges dobbelt. Min Bio: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39123& PN=2 og har købt mit stof her: http://www.hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=583& ;sub=58 /Hans |
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
yderside ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Det ser sgu ud Hans, var lidt af det jeg havde i tankerne til at begynde med, indtil jeg faldt over det andet møbel. Stod og kiggede på det "Ambilight" i IKEA i sidste uge og kan sgu egentlig ærge mig over at jeg ikke købte et par sæt |
|
|
![]() |
|
Jupitor ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
yderside: Glæder mig til at se billederne Nsane206: Det ser rigtig godt ud - lige hvad jeg havde i tankerne. Og fjernbetjeningen virker gennem højtalerstoffet? Hvordan har I lavet lågerne? Jeg havde nok tænkt lidt a la at købe et skab med en vitrine låge og banke glasset ud og så sømme stoffet fast bagpå lågen. Eller er der andre gode ideer? |
|
![]() |
|
![]() |
Her er som lovet lidt billeder, men i må bære over med mig, projektet er endnu ikke helt færdig Og se lige bort fra datoen på billederne
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad har du gjort med ledningerne? De kommer lige ned midt i midtervæggen? Det er nemlig samme opstilling som vi har.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis det er de 2 HDMI-kabler (som mangler at bliver skjult i skinne
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |