|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
louiserosenlund ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 06-August-2008 kl. 11:13 |
Hejsa.
Jeg har lige købt et samsung LE-32M86BDX fladskærms LCD tv online. Da jeg modtog det, viste det sig desværre at kvaliteten/opdateringshastigheden var for dårlig. Skærmen kunne ikke vise sort ordentlig (formentlig pga. modellen). Jeg fik på en eller anden måde smidt kassen ud, men vil nu gerne returnere det, da jeg simpelthen ikke kan leve med den kvalitet. Man har 14 dages returret, men hvad så når kassen ikke er med? Burde man så ikke kunne levere tv'et tilbage, og så evt selv betale omkostningerne for kassen? Jeg ser frem til at modtage et svar. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Online Point: 4808 |
![]() |
Kun hvis kassen anses som at udgøre "en væsentlig værdi" kan der gøres modregning for værdien.
Du er ikke forpligtet til at returnere den i original emballage, lige meget hvor meget sælger påstår det (med ovennævnte undtagelse, der dog ikke kan forhindre returnering, men omkostningerne til genanskaffelse af passende indpakning kan modregnes i dine retur-penge). |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
louiserosenlund ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Har du et link hvor man kan læse noget om dette? Det er mere så jeg kan se det på skrift og bruge det som modargument. :-) Jeg har returneret det uden kasse, da jeg selv har været ude med det. Så han burde jo tage det tilbage? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Online Point: 4808 |
![]() |
Kig på Forbrugerstyrelsens hjemmeside. De har en hel masse omkring det at købe over nettet.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svar. Jeg tjekker det lige ud :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |