Hej Problemet blev løst, da jeg lagde et rent image af Vista med SP1 og alle drivere på. Jeg finder nu lidt over 100 kanaler i MediaPortal.
Jeg har lige skiftet fra Yousee analog kabel Yousee digital, men jeg kan ikke få skidtet til at finde nogen kanaler. Jeg har prøvet med Media Portal og TT-Media Center som er deres egen software burde vel virke?
En ting der undrer mig er at der i TT manual står at man inde i TT-Media Center programmet skal kunne se et Ikon når der er forbindelse til CI og CAM, men det ikon er der ikke? HJÆLP.
Jeg har sat det nye kort i samme slot som hvor der sad et Hauppauge 150 og jeg afinstallerede ikke driveren til dette kort inden. Kan det have noget at sige?
Jeg er meget i tvivl om det virker. Burde man kunne nogle finde kanaler uden CI virker eller er tilsluttet?
Nogen ide om hvordan jeg kan finde ud af om der overhovedet er liv í CI og CAM/kort fra Yousse? Kan man lave en connection til det med et eller andet fancy program der så fortæller hvilket kort man har sat i?
Imorgen prøver jeg med en reinstallation evt. andet kabel, anden PCI slot samt andet antennestik i huset. ØVØVØV havde lige glædet mig til HD TV.
Jeg har installeret BDA driver samt TT-Media Center til flg. hardware:1 stk. Technotrend Budget C-1501 inkl. CI og 1 stk.Viaccess I/II CAM (V484) + Yousee kortet.
Måske jeg lige skal tilføje at jeg modtager Yousee i Randers området.
Glemte lige at skive at i TDC butikken sagde de der gik 2 dage før det virkede, men supporten sagde at alle kort virkede med det samme? Skal pc stå tændt nogle dage med kortet i før det virker? Hvordan gjorde i?
Håber virkelig jer der ved noget om det kan og vil hjælpe mig.
vh.
Christian
Redigeret af chrlau5 - 08-August-2008 kl. 07:55