|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 04-August-2008 kl. 13:30 |
Jeg har bestilt denne her i dag
http://www.schlauershoppen.de/home-cinema/Projectors/Sanyo-P LV-Z5-silver-LCD-Projector::263161.html Jeg går ud fra jeg ikke er den eneste, de har bestilt den ![]() Men hvor lang tid gik der før i fik maskinen eller andet derfra med posten? Ved godt der står mellem 2-6 arbejds dage på siden.. Var bare nysgerrig ![]() hygge Redigeret af MzChosen - 04-August-2008 kl. 13:30 |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Bestilte min onkyo 606 derfra og blev leveret dagen efter med UPS, rigtig go service og leveringstid. betalte med kort. må man spørge hvilket lærred du har ? |
|
![]() |
|
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Ja jeg har det her
http://www.screenstore.dk/product_info.php?cPath=80_86&p roducts_id=4338 i 221 x 124 format. Siger du at du havde bestilt, og så fik du det dagen efter?? ![]() |
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
Bestilt torsdag kl. 22.00 - Sendt fra Schlauershoppen fredag - Leveret mandag til døren.
|
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
Yuup det er rigtigt forstået, bestilte en mandag morgen kl 09 to timer efter modtog jeg en mail om at min ordre var sendt og med et track & Trace nr. hvor jeg kunne følge den hele vejen hjem til Århus |
|
![]() |
|
![]() |
super har nemlig selv bestilt lærred idag fra Tyskland. http://exclusiv-home.de/online_shop/product_info.php?product s_id=202
|
|
![]() |
|
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Bestilte onsdag aften, modtog den fredag.
|
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var godt nok hurtigt. Jeg bestilt ved 10 tiden i morges. Men har kun fået bekræftelses mailen, men ingen Track And Trace endnu.. selvom den er på lager ![]() Men kan være den først bliver sendt i morgen så. |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jo være deres projektor befinder sig på fjernlageret ? Jeg bestilte engang et 22" Philips pc skærm hos proshop.dk, den blev sendt fra deres svenske lager |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det kan godt være, det er bare det at de skriver hvis de har det på lager, så bliver det sendt med det samme ![]() eller inden for 24 timer skriver de, så det lige ![]() Hvad ligger euroen egentlig på lige nu? 7,5 ca?? Redigeret af MzChosen - 04-August-2008 kl. 21:17 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Kronen er styret af € kursen, så du kan altid regne med ca. 7.4x , til info.. |
|
![]() |
|
farmand4real ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
kom lige forbi denne tråd (der er ikke så meget aktivitet, i Projektorforumet, så man kan nå at læse det meste Lidt off topic....men er måske en debat værdigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |