recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 Opskalering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 Opskalering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 Opskalering
    Sendt: 09-August-2008 kl. 14:39

Hvad er bedst at vælge, og hvad er forskellen?

Full eller Normal?

BORING!
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2008 kl. 14:49

Bedst er "slået fra".

Men hvis du mener at PS3'en opskalerer bedre end dit TV så vælg Normal da den ellers strækker billedet.

Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2008 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Full eller Normal?

Går ud fra du mener opskalering af DVD.

Jeg har ikke sat min PS3 til at opskalere, og lader istedet TV'et klare det. Jeg kan ikke se forskel i billedkvalitet, og det har den fordel at PS3'en er helt lydløs under afspilning. Hvis den skal opskalere, kører blæseren på et højere niveau.

Til top
Ebolaebola Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juli-2007
Point: 239
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2008 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Full eller Normal?

Går ud fra du mener opskalering af DVD.

Jeg har ikke sat min PS3 til at opskalere, og lader istedet TV'et klare det. Jeg kan ikke se forskel i billedkvalitet, og det har den fordel at PS3'en er helt lydløs under afspilning. Hvis den skal opskalere, kører blæseren på et højere niveau.

Hey, tak for tippet! Det var jeg ikke klar over
William Faulkner, mit nemesis.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2008 kl. 12:20

Tak for tippet.

Ja det er nok rigtigt at den larmer mindre. På det sidste er jeg kraftigt begyndt at overveje en BD afspiller på grund af PS3 (60GB) larmer for meget når det er en stille film.

Jeg vil prøve at slå opskalering fra og se hvor meget det hjælper. Grundet til at jeg har brugt PS3 til det er, at jeg mente, og havde læst, at det er bedst at lade fjernsynet koncentrere sig om det, den er bedst til, nemlig at vise billedet, i stedet for at "belaste" den med opskaleringsalgoritmer. I øvrigt mener jeg at PS3 opskalerer rigtig godt!

BORING!
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2008 kl. 12:53

Tak for tippet.

Ja det er nok rigtigt at den larmer mindre. På det sidste er jeg kraftigt begyndt at overveje en BD afspiller på grund af PS3 (60GB) larmer for meget når det er en stille film.

Jeg vil prøve at slå opskalering fra og se hvor meget det hjælper. Grundet til at jeg har brugt PS3 til det er, at jeg mente, og havde læst, at det er bedst at lade fjernsynet koncentrere sig om det, den er bedst til, nemlig at vise billedet, i stedet for at "belaste" den med opskaleringsalgoritmer. I øvrigt mener jeg at PS3 opskalerer rigtig godt!

Den mindre larm ved opskalering, gælder kun DVD. Ved BD, larmer den lidt mere, men det er dog ikke hørbart i den afstand (3m) jeg sidder fra den (har 40GB udgaven).

PS3 opskalerer fint, men jeg har lavet adskillige tests, og kan ikke se forskel når jeg lader mit Pana 50PX70 opskalere.

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2008 kl. 12:55

Jeg kan heller ikke se forskel på mit PV60. Overhovedet. Jeg tror hvis man ser en "wow-forskel" så har man enten en ringe scaler i TV eller også træder placebo ind

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu