Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
DunkZ
Ny bruger
Oprettet: 08-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
|
Emne: Sanyo Z5 blæser? Sendt: 08-August-2008 kl. 09:39 |
Hey..
Jeg har muligvis et problem med mit Z5.. Når jeg slukker den er det meningen at den skal køle ned. Det skulle sådan set tage en minuts tid, men nu tager det ikke meget mere end 10 sek for den. Man kan se, når man slukker den, at en rød pære blinker.. Det fortæller at den køler ned og den forbliver så rød uden at blikke når den er kølet ned. Men som sagt nu tar det ikke mere end 10 sek før den bliver rød uden blinken.
Hvad kan være årsagen til det? Er det noget jeg skal være opmærksom på (vil jeg regne med)? Kan det være fordi blæseren ikke virker og er den et helvede og åbne for en PJ for at se, om der skulle være noget i vejen og er der noget man skal være opmærksom på, når man nu skiller sådan en ad?
Håber der er nogle som kan komme med et svar?
|
|
DunkZ
Ny bruger
|
Sendt: 08-August-2008 kl. 13:56 |
Slet ingen der har et svar eller lidt hjælp??
|
|
Susperia
Guld medlem
Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
|
Sendt: 09-August-2008 kl. 15:41 |
De har jo 3 års garanti, så prøv kontakt sanyo.
For som du siger skal den jo køle noget længere, mener det er 90 sec. Og jeg vil mene det er dumt selv at rode i den når du sikkert stadig har garanti.
|
|
DunkZ
Ny bruger
|
Sendt: 09-August-2008 kl. 16:23 |
Hey.. Jeps fandt også ud af at der er 3 års garanti på det..
Men det er 60 sek den skal afkøle.. Står i manuallen...
Nå men til den gode nyhed.. Da jeg kom hjem igår besluttede jeg mig for at kigge lidt nærmere på den. Den så veldig pæn ud invendig og alt så ud til at virke som det skal. Derefter fik den, den helt store rengøring - filtrene fik med støvsugeren og PJ fik med den der pusteagtig ting som følger med og vupti - 1min og 1 sek var dem om at køle ned..
Ved ikke om det er pga rengøringen eller om det bare er mig som har været træt da jeg kiggede på den sidst..
Men alt i alt, det hele virker som det skal
Redigeret af DunkZ - 09-August-2008 kl. 16:25
|
|
Susperia
Guld medlem
|
Sendt: 09-August-2008 kl. 17:25 |
Godt den virker som den skal igen.
Og jeg må sige det var modigt gjort at splitte den fra hinanden .
Det tør jeg ikke så længe at jeg har garanti på den, ved ikke om de kan finde på ikke at yde garanti hvis man selv har rodet med den.
|
|
kaizer
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
|
Sendt: 10-August-2008 kl. 13:38 |
Susperia skrev:
Godt den virker som den skal igen.
Og jeg må sige det var modigt gjort at splitte den fra hinanden .
Det tør jeg ikke så længe at jeg har garanti på den, ved ikke om de kan finde på ikke at yde garanti hvis man selv har rodet med den.
|
Den skal ikke skilles ad for at rense filtrene. De sidder på bagsiden, og lige til at tage af.
|
|
Susperia
Guld medlem
|
Sendt: 10-August-2008 kl. 14:06 |
jo jo kaizer det ved jeg, men forstod det som om han havde været inde ved blæseren også. men jeg misforstod nok.
Men nu du siger det kan det da være jeg skulle til at få renset mine, det har jeg ikke gjort på den endnu
|
|
DunkZ
Ny bruger
|
Sendt: 19-August-2008 kl. 21:22 |
Susperia skrev:
jo jo kaizer det ved jeg, men forstod det som om han havde været inde ved blæseren også. men jeg misforstod nok.
Men nu du siger det kan det da være jeg skulle til at få renset mine, det har jeg ikke gjort på den endnu
|
Du har delvis ret
Jeg har ikke direkte været inde ved blæseren, men jeg tog "skjoldet" af for at se, om der var noget som ikke så rigtig ud inde i selve PJ'eren..
Og den så rigtig fin ud.. Der var ikke noget som så "forkert" ud..
Men som der bliver skrevet - så er det rigtig at man ikke skal "splitte" den ad, for at rense filtrene..
|
|