|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xirb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 11-August-2008 kl. 12:30 |
Hej! I jagten på en billig IR-forlænger, fandt jeg over dette link, som jeg lige vil dele med jer: Nu da jeg ikke selv har lodkolbe, skal du endelig bare sige til, hvis DU vil bygge en til mig.. Redigeret af xirb - 11-August-2008 kl. 12:31 |
|
Venlig hilsen Sørensen
Maskine: Kiss DP-558 80GB Lokation: Nord http://www.eeepc.dk/ |
|
![]() |
|
SirJMD ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hvis du køber delene, så skulle det ikke være noget problem.
Du skal bare være helt sikker på at få den rigtige sender og modtager - der er en hel del forskel på dem. Især også med senderen (emitter) kan der opstå problemer i form af for lav effekt afsat i den. Men som han selv skriver, så bør du vælge en modtager med filter indbygget, ellers bliver det noget crap. Selv alm. lamper vil forstyrre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |