recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony one til LK-lysstyring?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony one til LK-lysstyring?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baronen3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony one til LK-lysstyring?
    Sendt: 12-August-2008 kl. 02:39

Hej med jer.

Sidste tvivl som holder mig fra køb af Harmony One, er hvordan den arbejder sammen med LK's ihc. (16 kanals fuga IR)

Ved at indtaste forskellige LK produkter på logitech's online kompabilitets tjek får jeg forskellige svar. Jeg mener heller ikke at kunne finde svaret her i forumet.

Derfor er der nogen som har erfaring med Harmony One og LK's produkter?

• Kan jeg få koder fra logitechs database?
  • Er det nødvendigt at investere 400kr i LK's remote, så Harmony kan lære den vej?
  • Kan der laves en skærm, med de forskellige lampesteder eller ..?

Jeg håber der er en som kan hjælpe mig på vej.

mvh.

Baronen

Baronen's setup: Pioneer Vsx-921_-_ PS3_-_ Denon DVD1930_-_DVB-T2 boks_-_WD TV Live_-_Sharp 46XD1_-_SVS 5.1 m. PB12 _-_ Harmony One_-_ IR4PS3_-_ LK IHC_-_ Synology 211+
Til top
jacobsen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-November-2004
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 08:35

Jeg bruger One sammen med LK touch IR 180. Den fungerer fint med tænd/sluk funktionaliteten MEN jeg kan ikke få den til at dæmpe. Dvs. tryk-og-hold-knappen-nede har ikke samme funktion på One som på LK-fjernbetjeningen.

Det er et par måneder siden, at jeg satte One op, så det kan godt være Logitech har fået styr på det nu. Jeg mener, der var en anden bruger herinde, der kommunikerede med Logitech om det...

dbh

Jacob

Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 09:29
Harmony one kan ikke håndtere tryk længere end et par sek. Der ligger et par profiler på fuge 16 i logitechs database. Jeg bruger selv LK180 men har ikke fået det til at fungere.

Du kan ikke programere skærmen, den er mere eller mindre låst til nogle iconer du så kan skifte ud.

Harmony one er en super remote men det lyder som om du skal invistere i en pronto (philips) den er noget (læs: meget) dyrere men den kan du programere som du vil.

Til top
Baronen3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-August-2006
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 20:15

Tak for svarene.

Jeg kan egentlig godt undvære lysdæmper funktionen, da de primærer for mig er at kunne tænde og slukke for 3-4 IHC lampe steder i stuen, når biografen skal i gang. :-)

Der havde jeg håbet der måske kunne være en "Lys" side på displayet med de forskellige lampesteder til tænd og sluk. Men jeg forstår det sådan at tænd sluk af lys egentlig ikke har noget at gøre med farvedisplayet?

Men det kan da godt være jeg skal kigge på Philips istedet. Har lige luret lidt på de Pronto, de ser godt nok rigtig fine ud, men 10.000 kr. for TSU-9600, er nok også lidt over mit budget. Men om så TSU-9200 er 4000 kr. værd skal jeg ikke kunne sige.

Havde egentlig set at Harmony One var "god nok", men har da også været omkring "Universal remotes" produkter, som også er ret lækre.... Jeg tror faktisk jeg er mere i tvivl nu, end i går.

Jeg hører gerne fra andres erfaringer, med de pågældende remotes og især i forbindelse med LK-lysstyring.

mvh.

Baronen

Baronen's setup: Pioneer Vsx-921_-_ PS3_-_ Denon DVD1930_-_DVB-T2 boks_-_WD TV Live_-_Sharp 46XD1_-_SVS 5.1 m. PB12 _-_ Harmony One_-_ IR4PS3_-_ LK IHC_-_ Synology 211+
Til top
Perls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Juli-2007
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 22:02
Jeg vil sige at de første par timer jeg havde den var en stor skuffelse fordi jeg ikke kunne gøre med den som jeg ville. Min gamle pronto kunne jeg få til alt grafisk display, lyde OSV. men jeg har måske brugt max 5 timer på at sætte den op. De 3,5 af dem er brugt på at få de LK dæmpere til at virke. pronto'n var jeg måske 40-60 timer om.

Prøv at læse lidt på logitechs forum. Jeg har set at der er nogle der har fået et eller andet til at fungere med IHC.

TSU-9200 er jo den lille og simple model så den kan vist ikke mere end harmony'n.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu