|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KDamsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 14-August-2008 kl. 17:40 |
Hej.. Er der nogen der ved om denne afspiller er værd og købe, samt om den er kode B eller helt kodefri?
På forhånd tak |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Den er regionskodet, det er alle BD afspillere (på BD delen, nogle kan gøres kodefri på DVD-delen. OG så kan man få et chipsæt så den kan gøres regionsfri på BD delen. Men som standart er alle regionskodet på BD og DVD...
![]() Eneste anke jeg havde over Samsungen var byggekvaliteten og hastigheden (=langsom). Men hvis du kan leve med det, så er den god... Er der nogle alternativer, eller har du evt. fået et godt tilbud på den eller...!?? MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
KDamsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jamen ellers overveje jeg, at kører filmene via et blu-ray drev til computeren... Også via et HDMI kabel... Det kan nemlig gøres for cirka 1600 kr. All in..Også er kan jeg også spille kode A film, som er billigere... |
|
![]() |
|
Dan D ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej Jeg købte en regionsfri bd 1400 i foråret hos http://www.dvdirect.net/ og den køre rigtig godt. Den er ombygget når du får den og vil helt sikkert levere en bedre lyd og billede, end et drev til computeren. Den koster ca 5000 sek. = ca 4000 dk. + lev hilsen Dan Redigeret af Dan D - 14-August-2008 kl. 19:53 |
|
Hilsen Dan
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er nok desværre rigtigt.. Men da jeg ikke lige har penge til det, samt at den er dobbelt så dyr som i Danmark(Godt nok med kode). Ender det nok med, at jeg satser på drevet... |
|
![]() |
|
Zavior ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Tja, jeg er godt tilfreds med BD1400. Har ikke haft de store problemer med
den. Opdateringer med netværks stikker virker rigtigt godt. Maskinen er lidt langsom til at starte op, men det er til at leve med. Jeg købte denne afspiller udelukkende fordi at min PS3 larmende og syntes at BD1400 er rat stille. Så er det jo også gået hen og blevet en billig afspiller :p |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg kan også tilslutte mig, at BD-P1400 er en god afspiller, til en billig penge. Er ret stille og så kan den afkode de nye HD lyd formater selv. Og så er den ikke så langsom, som folk gøre den til, det er ikke et problem for mig.
|
|
![]() |
|
jens0804 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 393 |
![]() |
Hvorfor ikke en BD-P1500?
|
|
m.v.h Jens Christensen
Panasonic TH-42PV500E + TH-P37X10Y, Samsung SMT-H3126 , Sony BDP S550, Digiality CX-302T, Technics SA-DA 8 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |