|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klausjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 12-August-2008 kl. 19:15 |
er der nogen der har erfaring med sådan en løsning ? og findes de til en nogenlunde overkommelig pris ? har søgt lidt på google, men syntes ikke rigtig jeg fandt noget jeg kunne bruge. Grunden til jeg spørg er at jeg gerne vil kunne spille mine spil fra min bærbar på min fladskærm i bedst mulige opløsning. Klaus |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Du kan med en billig konverter køre fra DVI-D til HDMI. Se denne tråd:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=44653& Jeg ved dog ikke, hvor almindeligt DVI-D er på en laptop. Min laptop har DVI-D i docking-stationen, men ikke på selve computeren. |
|
![]() |
|
klausjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
nej, der er ikke DVI på min heller, men tak for svaret. Men jeg har fundet en løsning. Jeg blev simpelthen så pige-sur at jeg nu sælger min ellers glimrende bærbar og køber en ny. Jeg har nemlig luret på en ASUS G2.. Den er godt nok en smule sexet
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Har den også lyd på HDMI-udgangen?
|
|
![]() |
|
![]() |
ja det skulle jeg mene. Men jeg skifter mening som vinden blæser, så nu har jeg kig på en zepto Mythos A15. Den er sgu lidt sprød og lidt mindre Redigeret af klausjensen - 14-August-2008 kl. 18:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |