|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 07-August-2005 kl. 09:52 |
Hej Alle Vi overvejer et fælleskøb på dette store plasma med HDTV mulighed: LG RZ-42PX12X
Display Display Flatron HD-Plasma
XD Engine Yes Sound Sound Type NICAM Stereo
Auto/Manual Programing Yes Connections (Rear) Antena (Analog tuner) 1 (Twin tuner) Power AC input 100-240V, 50/60Hz
WxHxD (mm) with Stand 1210x699x290
Pris TV'et står til en vejledende pris på 29.999,- men sælges mange steder til 24.999,- . De billigste butikker jeg har set sælger det til 20.999,- + levering (link til pricerunner). Vi har fået et super tilbud der lyder på 18.999,- alt incl. Det er med dansk reklamationsret, vægbeslag (ofte en option) og leveret til døren. /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
Hej.
Jeg bemærker opløsning på 852 x 480 ! Skal det ikke helst være højere af hensyn til det ny Hd, hvis det da kommer ? Og skærmen er ikke HD ready ? Ikke at jeg syntes det nødvendigvis er dårligt, blot spørger jeg fordi jeg ikke ved om jeg har forstået det ret ? |
|
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Jeg troede heller ikke mine øjne da jeg så at opløsningen kun 852x480!! Hvis det er rigtigt så er det ikke værd at købe. Det undrer mig at den har HDMI indgang samtidig med denne dårlige opløsning.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Du har helt ret - dette er ikke et plasma til HDTV (når/hvis det engang kommer). Skærme som denne er kun til almindelig DVD/TV. Skal du være helt med på noderne mht. HDTV skal du lede efter en skærm som kan vise 1920x1080. Om det findes endnu ved jeg ikke - men det er næppe til at betale. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
HDMI er blot en digital SCART forbindelse, som giver mulighed for at overføre digital video+lyd fra en enhed til en anden. Det kunne også være et HDTV signal, men der er også en gevinst ved HDMI til almindelig TV når kilden iforvejen er digital og displayet det samme. Så sparer man konverteringen til analog og tilbage igen, hvor der sker et vist tab i signalet. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Skjold ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2005 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hvor meget ville det så koste at købe dette TV og gennem hvilken forhandler bliver det?
|
|
Live is a bitch and then you die!
Skjold |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Skjold
Det er ikke helt på plads endnu. Så lige nu ser jeg blot om der måtte være interesse for sådan et fælleskøb. /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej. Jamen interessen er der. i hvert fald min. Købte LG optageren gennem fælleskøbet, og det virkede perfekt. m.v.h. |
|
![]() |
|
Skjold ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2005 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Ja altså afhængig af prisen så er vi også med herfra.
|
|
Live is a bitch and then you die!
Skjold |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
For mig ville ekstra garanti også være et godt argument. m.v.h. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Modellen sælges til 19000 + levering flere steder. Så tilbudet skal gerne være bedre end det /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |