|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martinodense ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 18-August-2008 kl. 10:49 |
Da jeg står for at ville udskifte mit analog Hauppauge tv-tuner kort ud med et digitalt cable-tv-tuner kort, har jeg kigget på TerraTec Cinergy PCI HD og Digitalt Everywhere's FloppyDTV-C kort. Nogle der har erfaringer med, hvilket af disse kort der bedst kan anbefales til brug sammen Yousee digital cable i MCE? Og hvor godt de egner de sig til HD-kanalerne? På forhånd tak :) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
MCE understøtter ikke HD med mindre der er tale om MPEG2.
Cinergy Kortet kan køre på linux, og understøttes på windows af de fleste frontends der kan køre med DVB-Core biblioteket, fx DVBviewer, SageTV, Beyond TV, Progdvb og Media Portal. Firedtv er det samme men understøttes dog af MCE i begrænset omfang. Derudover er linux ikke supporteret fuldt ud, dvs CI/CAM understøttes ikke... FireDTV er fremragende sammen med DVBviewer og kan varmt anbefales. Det er klippestabilt. Redigeret af Patriarken - 19-August-2008 kl. 16:10 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Martinodense ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Med FloppyDTV-kortet, vil jeg så ku se HD-kanalerne med de andre software programmer du nævner?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |