recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fællesindkøb af spil fra USA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFællesindkøb af spil fra USA

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
klausjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Emne: Fællesindkøb af spil fra USA
    Sendt: 19-August-2008 kl. 19:49

Hej,

Ja som overskriften antyder.

Kunne det have nogens interesse hvis vi stod flere og gerne ville have nogle spil at vi så købte samlet ind og derved spare både noget i forhold til de danske priser samt portoen derfra ?

/Klaus

Til top
BusinessBo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Maj-2007
Point: 1154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2008 kl. 20:00

ellers kan du jo tjekke denne side http://www.gamehubs.com/

Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2008 kl. 20:05

ja det er også en mulighed.

Det behøver ikke at være fra staterne. Det var mere for at føje min nærige side da jeg synes at 550 kr. ca for det nye Madden er mange penge

Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2008 kl. 20:19
Fællesindkøb af spil kan næppe betale sig, da spil kan købes forholdsvist
billigt uden for landets grænser og mange af steder har gratis forsendelse.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2008 kl. 21:06

Ja ikke for at ødelægge dit initiativ. Men det tror jeg ikke kan betale sig. Der kommer jo også told på når du køber fra USA.

Det kan bedst betale sig at bestille fra nogle af de engelske sider. Der koster de aller nyeste spil højest (39.95 £) 380 KR. og meget ofte endnu billigere.

Hvis man kan vente ca 1 måned til efter release kan man som regel få dem til omkring 270 KR.

Her er f.eks madden som du efterspurgte til 340 Kr.

http://www.365games.co.uk/index.php?productID=3522

Redigeret af Klondike - 19-August-2008 kl. 21:09
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2008 kl. 21:39

ok.. det lyder godt.. det var mere fordi jeg så at de, de fleste steder vil have 150 kr. ca for at sende

tak for svarene

Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2008 kl. 22:43
jeg bestilte madden 09 fra http://videogamesplus.ca på release dagen og modtog det i dag

kostede mig ca. 320 kr
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2008 kl. 11:05

Ja det er endnu billige hvis man bestiller fra f.eks Canada, USA, eller Fjernøsten.

Men der risikerer man at skulle betale told, hvis pakken bliver udtaget til kontrol.

Hvorimod når man bestiller fra et EU land, så er der ingen risiko for ekstra udgifter.

Til top
Thyboen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2008 kl. 10:28

Klondike - Nej, det er selvfølgelig rigtigt, men her den anden dag fik jeg mig en stor og kedelig overraskelse i postkassen. Jeg skulle betale 188,00 kr. i told for et stk. Burnout Paradise, jeg havde bestilt på dvd.co.uk!!!

Jeg var sikker på, der måtte være tale om fejl, da dvd.co.uk jo er en engelsk side. Jeg havde jo netop bestilt indenfor EU for at være sikker på at undgå told!!! Men så kunne jeg sgu se, at spille var afsendt fra Schweiz - som IKKE er med i EU!!!

Jeg ringede så til dvd.co.uk og beklagede mig, men der var ikke noget at gøre. Forsøgte at få dem til at refundere beløbet til mig - det har jeg nemlig kendskabt til, at nogle i samme situation har haft held med på CD WOW's engelske side. Men der var ikke noget at gøre.

Jeg måtte så æde de 188,00 kr.. Men jeg bestiller godt nok aldrig fra dvd.co.uk igen.

Til top
Cgrann Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2008 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Thyboen Thyboen skrev:

Klondike - Nej, det er selvfølgelig rigtigt, men her den anden dag fik jeg mig en stor og kedelig overraskelse i postkassen. Jeg skulle betale 188,00 kr. i told for et stk. Burnout Paradise, jeg havde bestilt på dvd.co.uk!!!

Jeg var sikker på, der måtte være tale om fejl, da dvd.co.uk jo er en engelsk side. Jeg havde jo netop bestilt indenfor EU for at være sikker på at undgå told!!! Men så kunne jeg sgu se, at spille var afsendt fra Schweiz - som IKKE er med i EU!!!

Jeg ringede så til dvd.co.uk og beklagede mig, men der var ikke noget at gøre. Forsøgte at få dem til at refundere beløbet til mig - det har jeg nemlig kendskabt til, at nogle i samme situation har haft held med på CD WOW's engelske side. Men der var ikke noget at gøre.

Jeg måtte så æde de 188,00 kr.. Men jeg bestiller godt nok aldrig fra dvd.co.uk igen.

Surt show - kom der også gebyr fra post-dk oveni?
dvd.co.uk sender ellers kun varer fra Schweiz som har en værdi under £18 hvorved man undgår at betale told. Moms skal der dog betales  hvis hele foresendelsen overstiger 80 kr.

Til top
Thyboen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2008 kl. 23:45
Oprindeligt skrevet af Cgrann Cgrann skrev:

[
<klip>
dvd.co.uk sender ellers kun varer fra Schweiz som har en værdi under £18 hvorved man undgår at betale told. Moms skal der dog betales  hvis hele foresendelsen overstiger 80 kr.

Tjaaeh, de gjorde altså en undtagelse i mit tilfælde, desværre. Han sagde i telefonen, at det da godt nok var mange penge, men at han ikke kunne udbetale beløbet til mig. Så gjorde jeg det klart for ham, at det var absolut sidste gang, jeg bestilte noget fra dem - og i tidens løb har jeg ellers bestilt en del hos dem - men det gjorde vist ikke indtryk . Men skidt - der er mange andre gode og billige gameshops indenfor EU - men ærgeligt at miste de 188 kr..

Kent.
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2008 kl. 02:57
Hvis mit Tiger Woods PGA Tour 09 til min PS3 bliver dyrere end de £42, så bliver jeg da godt nok negativ overrasket.  Det vil jeg helt sikkert ikke finde mig i.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu