|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TSøndergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 18-August-2008 kl. 14:36 |
Hej Alle. Er det muligt at ænde farven på underteksterne i vista media center f.eks. ved afspilling af DVD'er. Mine er i øjeblikket en underlig lilla / cyan farve. /Thomas |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Thomas,
Kender intet til Vista Media Center, men mon farven kan sættes fra Media center start skærmen som Microsoft skriver om (her) : Tasks -> Settings -> TV -> Closed Captioning -> Caption display /Lars |
|
![]() |
|
larskb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Thomas, Jeg havde på et tidspunkt samme problem da jeg havde et MB med Intel chipset + grafik. Mener det var GMA 950. Jeg løste problemet ved at hente den nyeste Intel driver fra Intels hjemmeside /Lars |
|
![]() |
|
TSøndergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Hej Lars. Tak for forslaget - Jeg prøvede lige at opdatere driveren. Der fandtes dog ikke nogen specifik Vista driver! Det løste desværre ikke problemet... Jeg må prøve noget andet. /Thomas |
|
![]() |
|
larskb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Det forstår jeg ikke. Er det Inetl GMA 950 du har? /Lars |
|
![]() |
|
![]() |
Nej det er et "Intel 82915G/GV/910GL Express" ifølge enhedshåndtering /Thomas |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |