|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
abagnale ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 21-August-2008 kl. 14:15 |
Hejsa, Jeg er på udkig efter KEF 3005 eller 2005.3, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde det i danske butikker? Kan I evt. anbefale nogle tyske(eller danske) butikker, hvor disse højtalere kan erhverves? Jeg har et Panasonic 46PZ80 tv sammen med et Logitech Z-5500, men synes det er ved at være på tide at få købt mig nogle ordentlige højtalere :) Regner med at købe Onkyo 606 med KEF højtalerne. Redigeret af abagnale - 21-August-2008 kl. 14:30 |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Jeg kører selv med en Onkyo 606 receiver samt et kef 3005.2, og det spiller rigtig godt
![]() Den eneste, som forhandler Kef i DK, er CSN-teknik. Hvis du som mig er en fattig gymnasieelev, kan Onkyo'en og Kef'erne også købes en del billigere i Tyskland. Til gengæld må du så undvære den gode service fra CSN-teknik, og i sidste ende handler det om prioritering. Men held og lykke med købet ![]() |
|
|
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
|
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
abagnale ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Tak for hjælpen. Jeg er ikke en fattig gymnasieelev, men en fattig jura studerende :) Så regner med at købe i Tyskland, da man forhåbentlig kan spare lidt penge der. MDHell, så vist jeg kan se, er det den gamle KEF 2005.2 som Elgiganten har til salg. Ellers tak for linket :) Den tyske side virker ikke for mig?
Redigeret af abagnale - 21-August-2008 kl. 16:49 |
|
![]() |
|
SuperJunior ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Den virker heller ikke for mig, men den kommer nok op igen snart.
Købte self KEF 5005.2 hos dem, og flere herinde har købt KEF 3005.2 derfra med succes. Hvis de stadig sælger KEF 3005.2 som udstillingsmodel, så ska du næsten vælge den, da flere herinde gjorde det, og ikke ku se at det var udstillinger, da film og det hele stadig var på dem. Og prisen var kun 8k eller der omkring dengang. |
|
--------------------------
Samsung LE32M87 Onkyo 605 KEF 5005.2 |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Helt specifikt har jeg og en række andre brugere herinde, købt denne Kef 3005.2 model, som er en udstillingsmodel: Link
Du skal ikke lade dig skræmme at det er en udstillings model, for det kan man slet ikke se, når man først har modtaget højtalerne. Alle satelitterne var i perfekt stand, mens subben havde nogle få men ubetydelige ridser, da den jo er lavet af pianolak. Ridserne kan kun ses, hvis du holder en halogenlampe over den. Til sidst blev det hele leveret i original indpakning. Til 8000 er det et sandt røverkøb, da det normalt koster 13-14000. Du kan evt. tjekke denne tråd, hvor der er billeder, som viser at satelitterne og subben er i perfekt stand: Link |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Linket virker i Firefox :) Det ser ikke ud som om de har nogle udstillingsmodeller lige pt - desværre :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Er du sikker? Jeg kan ikket et ord tysk, men jeg kan da se en grøn lampe blinke.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har heller ikke forstand på tysk - det er ved at være længe siden jeg har haft det i skolen :) Der er ingen 3005 til 8000 i hvert fald. Redigeret af abagnale - 21-August-2008 kl. 18:13 |
|
![]() |
|
![]() |
Prøver lige igen, denne gang med inter explorer: |
|
|
|
![]() |
|
Leopold ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hvis du kan "nøjes" med 2005.2, så kan de fåes til en meget favorabel pris for tiden pga. de udgår snart. Jeg kom af med 888 euro for et sæt bestående af KEF 2005.2 samt Onkyo 606. Ganske god pris.
Der er et eller andet problem med CSMusiksystemes hjemmeside pt. |
|
![]() |
|
LightRaven ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Uden at ville hi-jacke din tråd, men jeg har også sat mine øjne på Onkyo 606 kombineret med KEF 2005.3. Hvilke kabler skal man købe ekstra?
Edit: Efter at have undersøgt priser, så virker ovenstående skrivers råd ikke som en dårlig ide - det er næsten ½ pris for 2005.2 mod 2005.3 Redigeret af LightRaven - 22-August-2008 kl. 10:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |