|
|
Besvar ![]() |
Side 123 20> |
Forfatter | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() Sendt: 28-April-2008 kl. 11:17 |
I Slim Devices forum så jeg denne tråd. Der står at man kan få 20% rabat på deres produkter ved at anvende rabatkoden "jellybattle2a". Så vidt jeg kan se kan den også anvendes i Denmark på logitech's danske hjemmeside hvilket betyder at prisen kommer ned på kr. 2559,20 hvilket må siges at være billgt Redigeret af kim.t - 08-Juli-2008 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Jep det virker fint
![]() |
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Kim la' lige vær' med at komme med den slags tip. Jeg har købt min, og er GLAD for den !!, men jeg skal kun bruge 1 controller. Nu ærgrer jeg mig jo ad H****** til !
![]() |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Tak for den. Mvh, |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
![]() |
Sorry Men I kan da få mit kontonummer - så kan I jo overføre et lille symbolsk beløb Redigeret af kim.t - 28-April-2008 kl. 12:22 |
|
![]() |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Er godt nok billigt, og med den nyindkøbte nas 207+ så burde man vel jo næsten bestille sådan en.
|
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Ja, der har bestilt den, har i fået en mail tilbage fra logitech, for jeg er lidt i tvivl om min ordre er gået igennem.
|
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Så er den bestilt. Jeg fik en kvitteringsmail med det samme. Måske den er røget i din junk? mvh Mogens |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har også fået den lige nu, 50 min. efter jeg bestilte, når hovedsagen er at jeg nu ved at de har fået ordren :D
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
det rocker faktisk meget godt, hvor hurtig levering er der på den så.........?? er det dag til dag?
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Vil gerne gøre opmærksom på at koden vist giver 20% på alt fra logitech's side. Prøvede for sjovt at add'e et keybord og der fik jeg også den rabat. Så er det bare ærgerligt at nogen af deres produkter er sat uvirkelig højt.. /Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Det stod så også i første indlæg, læste det som Squeeze alene ... så nevermind :) |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 20> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |