|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jimbov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 22-August-2008 kl. 09:01 |
Hej alle hjælpsomme forumfolk, Begge skal benyttes i en stue, der ca. er 40 kvm, og der er
ca. Krav til Home Cinema anlæg: Det var vidst det hele… Jeg venter spændt på at nogen hjælpsomme folk giver sig tid til at give et bud |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() |
Det bliver svært at finde i det prisleje.
Prøv at kigge hos Harbosound - umiddelbart ser det lovende ud: http://www.harbosound.dk/shop/productlist.asp?Id=39 |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
TV: Sony KDL-40W4000 Home Cinema: Sony DAV-DZ860 |
|
![]() |
|
bennyg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Pana PX80 = ca. 7000,-
http://cinemagic.dk/shop/panasonic-th-42px80e-3971p.html og et pana home cinema setup, forskellen på de fleste modeller er bare højtalerne. alt efter størrelse.. http://shop.ccproshop.dk/group.asp?group=3018&sub=2972 det har jeg lige købt er super tilfreds. jeg har valgt Panasonic SC-PT560 og så købt extra ting så mine baghøjtalere er trådløse, for mere clean look i stuen, uden for mange ledninger. Mvh benny Redigeret af bennyg - 23-August-2008 kl. 18:36 |
|
![]() |
|
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Helt klart panasonic px80 som tidligere nævnt som tv (hvis du ikke v il gi det sidste for et pz85) og panasonic bt 100 som anlæg http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1887&zoneid=1 tingene burde kunne købes for under 15.000 |
|
![]() |
|
NOVA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hvis der er 5 m til tv ville jeg overveje et 50" Jeg har selv et Panasonic px80 42" og jeg har lige knap 3 m til tv og hvis jeg skulle købe nyt tv så ville jeg købe et 50". Har du også 5 m til dit nuværende tv, eller er det fordi du skal ommøblere stuen? for hvis du har det så vil jeg gætte på at du må være jægerpilot...
|
|
![]() |
|
jimbov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Tak for jeres fine svar. Det er fordi jeg er ved at indrette min nye lejlighed... I min gamle lejlighed havde jeg vel max 2,5 m til skærmen, så i den forbindelse var 21" vel ok Der er rigtig mange der anbefaler Panasonics px80/pz85, og disse er også rigtig interessante, men jeg har dog 2 "problemer" i den forbindelse: 1. Da jeg har kabel-tv fra TDC er det så vidt jeg ved, vigtigt med en indbygget DVB-C tuner for at opnå den bedste billedkvalitet??? Man kunne vælge at have en ekstern tuner, men jeg vil meget gerne slippe for flere fjernbetjeninger. Umiddelbart har hverken px80/pz85 indbygget DVB-C tuner, men kun DVB-T tuner? 2. px80/pz85 er umiddelbart udsolgt de steder hvor man kan få dem til fornuftige priser... Er der nogen der kan anbefale et sted hvor de kan købes? Som en del af min kabel-tv løsning kan jeg låne en gratis HD-boks fra TDC, og betale 199 kr. årligt for et programkort. Min plan er dog umiddelbart at jeg bil droppe boksen og sætte programkortet direkte ind i fladskærmens kortlæser. Ulempen ved at droppe boksen er dog at jeg går glip af deres interaktive tjenester så som Cinema og StartForfra... Hvis jeg alternativt vælger at benytte boksen, og æder lorten med de mange fjernbetjeninger, så er det vel ligegyldigt om fladskærmen har DVB-C... Eller hva? Det var mange spørgsmål, håber I kan hjælpe mig
|
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
1: Ja, det er rigtigt at Pana ikke har DVB-C tuner. Hvilket der faktisk er mange der ikke har. Desuden er man ikke sikker på at det virker... Du skal dertil have et CAM og det er der mange der har haft problemer med. Så DVB-C og kort er ikke altid den bedste løsning, udover at du går gllip af nogle features... ![]() Og ja, hvis du æder boksen + fjernbetjening, så er DVB-T ligegyldigt. Desuden er der jo noget der hedder multi/universal fjernbetjening. De er faktisk ret gode i dag... ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
![]() |
@Asklepios
Hvad er et CAM? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Wiki er din ven... Redigeret af Asklepios - 24-August-2008 kl. 13:14 |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Jeg stemmer for et Pana fjernsyn og anlæg. De har viera link så du kun skal bruge en fjernbetjening, og anlægget har ipod dockingstation |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret :)
Kan man bruge denne Viera fjernbetjening til en HD-boks fra YouSee? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |