|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
BLACKBIRD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Status: Offline Point: 85 |
![]() Sendt: 23-August-2008 kl. 23:59 |
Har lige set oceans thirteen blu ray disk på min philips 9703 og ps3 og har sjælent set så ringt et billede
er der nogle der kan hjælpe på forhånd tak |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Oceans Thirteen er desværre en af de ringes Blu-ray overførlse, så her er der
ikke rigtig noget at hente, vi må bare håbere at der komme en ny overførlse, men har ikke set den i biografen, så om den skal værre sådan eller ej, ved jeg ikke, men ringe er den. |
|
![]() |
|
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Prøv evt. at lej Blood Diamond, det er den flotteste Blu-ray film jeg ihvertfald har set, utroligt skarpt billede, her ved man hvorfor man ikke skal købe flere DVD film + det er en god film
![]() |
|
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
så lige the bucket list for kort tid siden, der er nogle fantastiske landskabs optagelser, men også andre scener gør at man bliver glad for at man ejer HD udstyr (fx Taj Mahal, stjernehimmel, etc.)
desuden er filmen god ![]() ellers så inden du køber en film, kan du her se en liste over hvad highdefdigest har givet filmene i billedkvalitets vurdering: http://bluray.highdefdigest.com/reviews_video.html |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Både tv'et og billedkvaliteten på den udgivelse af filmen er af lav kvalitet, så det er ikke så underligt at det ikke ser godt ud...
|
|
![]() |
|
Darking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-December-2003 Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Er der nogen grund til du konstant skal svine andre folks udstyr til? Man skulle nærmest tro du ikke havde andet at lave. |
|
What We Do In Life Echoes In Eternity
Pioneer LX508D(kalibreret), Yamaha RX-V650, Playstation 3, DLS R66. |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Altså, han spørger jo indirekte om kilderne til hans problemer, og det er jo uden tvivl både kilden og fremviseren. Phillips fladskærme er jo ikke kendt for at have den gode billedkvalitet som folk tror de får med et Phillips.
Men helt klart: Prøv en anden Blu-ray inden du kaster dig ud i at købe nyt tv - det er jo ikke helt billigt. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Nu er det kun tale om en Blu-ray film, nemlig "Oceans Thirteen" og her
kan verdens beste udstyre ikke redde denne ringe transfer. Ved ikke om "BLACKBIRD" har set andern Blu-ray film på sit anlæge, og måske er "Oceans Thirteen" den først Blu-ray film har har købet. Ellers er der rigtig mange rigtig, rigtig gode Blu-ray transfer ude på marker, og når man først har set en af dem, så går man ikke tilbage til DVD. Her er lige en liste over Blu-ray film, som har en god transfer: A+ Picture Quality (A Videophile Must Have) - Black Book - Remember the Titans - Dave Matthews and Tim Reynolds: Live at Radio City Black Book (fås kun som reg. A (US)) - Disturbia - The Fifth Element (Remastered) - Shooter - The Patriot (Extended Cut) - Blood Diamond - Apocalypto - Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl - Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest - Donnie Brasco - Happily N'Ever After - Closer - Chicken Little - Pearl Harbor - The Devil Wears Prada - Enemy of the State - Rumor Has It - Black Hawk Down - The Ant Bully - Ice Age: The Meltdown - The Prestige - Eight Below - Training Day - ATL Kilde: www.highendpalace.com Og der er sikker flere A+ klasse titeler på market, end de nævnte. Redigeret af Startrek - 24-August-2008 kl. 13:16 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
At hans Tv er af lav kvalitet kan jeg kun grine af.. Det var da en fuldstændig fejlvurderet analyse.. Tvivler på, i nogensinde har set et Kalibreret Philips? Kalibreret eller Ej, så er Philips topserie altså ikke dårlige Tv.. Alle de Blu-Ray film og HD-DVD film jeg har, står sublimt, rent faktisk med undtagelse af Ocean Thirteen. Så konklusionen er, at Den film stinker rent billedmæssigt, BASTA. |
|
![]() |
|
BLACKBIRD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-December-2007 Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Ja man kan sige meget men et af de bedste fladskærme på market og ....... problem er at han kun tror at plasma er det bedste men tager fejl og philips er lige komme med en skærm der er langt over legen plasma tv så op i ...... med ........ som kun kan rakke ned på andres udstyr og er der nogle der ved hvad han selv har
Og det var min første blue ray film men tager revangse og se når jeg har lejet en anden med en bedre kvalitet
så tak for de mange svar Har redigeret i din post da du brugte grimt sprog, og nedgjorde folk.. lad venligst være med det i fremtiden, ellers må admin lars få en snak med dig, om hvordan man opføre sig i forummet. MVH Pizzabager Redigeret af Pizzabager - 24-August-2008 kl. 22:28 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Lad os bare fastlå at Philips topserie er god, men hvilken Philips Skærm er overlegen i forhold til Plasma? Måske lige voldsomt nok, at konkludere dette, for det er jeg selv ikke helt enig i. Måske tænker du på den nye Philips 9803D eller H, som vandt Eisa award? |
|
![]() |
|
![]() |
ja det er den. Og måske jeg lod mig rive lidt med da der er nogle tv der er bedre på papir Men man har jo måske lidt parti for det man selv har købt så det var ikke for at jokke på nogle. Jo lidt på naiera da han jo alligevel rakker ned på alle med lcd tv Redigeret af BLACKBIRD - 24-August-2008 kl. 16:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |