recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PV500. 42 "
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic PV500. 42 "

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic PV500. 42 "
    Sendt: 18-August-2005 kl. 21:49
Så fik jeg set PV500 i aktion hos KT radio i Odense, jeg har været noget hooked på den model den sidste tid, men ville ikke købe før jeg havde set den i aktion , jeg så den med almindeligt antennesignal på, og var positivt overrasket, jeg er så kommet dertil at det sikkert bliver den, MEN inden købet ville jeg lige høre jer der  har den  om er der noget i er utilfredse med og i givet fald hvilket ?? F.eks Burning in ?

Redigeret af Bent M
Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Oktober-2004
Sted: Odder, Danmark
Point: 389
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2005 kl. 13:36
Jeg har haft mit PV500 i 2 dage nu, og må sige jeg er meget imponeret over det. Det eneste lille minus jeg har konstateret (ihvertfald indtil videre) er at det "hyler" en lille smule når det er tændt...ikke noget der generer helt vildt, men alligvel....
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2005 kl. 14:30

Oprindeligt skrevet af 9els1 9els1 skrev:

Jeg har haft mit PV500 i 2 dage nu, og må sige jeg er meget imponeret over det. Det eneste lille minus jeg har konstateret (ihvertfald indtil videre) er at det "hyler" en lille smule når det er tændt...ikke noget der generer helt vildt, men alligvel....

Kan det være en fejl ? Jeg har ikke hørt om andre ejere af PV500 der har bemærket noget lignende! Men det ville meget fint hvis de der har PV500 kunne kommentere dette ? Men du må meget gerne droppe en note her hvis du taler med værkstedet om det, hvor har du iøvrigt handlet ?

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2005 kl. 16:02
Jeg vil lige tage fat i dem i morgen; jeg købte ved www.crtv.dk, de havde fjernsynet på lager  (de havde i øvrigt en god pris på vægophænget)
Til top
9els1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2005 kl. 09:03
Har mailet med www.crtv.dk og de siger at det var muligt den larmede lidt ved fuld belysning. Den gode nyhed er nu at enten har jeg vænnet mig til det eller er lyden væk. Jeg bemærker det ihverfald ikke mere  . Så du kan rolig gå ud og købe et; det er et virkerlig godt billede, også med alm. antennesignal
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu