Hej,
Jeg har lige indkøbt ovennævnte DVB-C tv-tuner kort og tilsluttet det via den eksterne firewire port. Strømmen har jeg luset på strømkablerne fra cdrom-drevet. Computeren finder fint kortet og jeg installerer den nyeste software fra Digital Anywhere, MEN jeg får intet signal.
Jeg har brugt Support tool'et og får nedenstående udskrift og kan konstatere at Signal Strengt er lig 0% ? Hvad kan det skyldes ? Når jeg søger kanaler i MCE finder søgningen ingen overhovedet :-(
Håber I har nogle gode tips til hvad det skyldes og jo - jeg har sat antennestikket i.... ;-)
------------------------------------------------------------ -------------------
Digital Everywhere Support Report: (1. 0. 8. 0)
------------------------------------------------------------ -------------------
Generated on (Y/M/d): 2008.08.24
FireDTV / FloppyDTV devices:
devices found: 1
Status for device 1
Model : FloppyDTV C/CI
GUID : 0x00128726020021AF
HW Ver.: 01.26.02
FW Ver.: 2.4.0 Build 51440
Driver : 4.8.0 M
Frontend Status:
Frequency.: 50496 kHz, Sig.Str.: 0%, BER: 16160
Locked : NO
CAM Module: Viaccess
Windows System Information:
OS Path: C:\Windows
OS Version:
Microsoft Windows Vista, Service Pack 1 (Build: 6001)
OHCI Controller:
Manufacturer: AGERE
Description: AGERE OHCI Compliant IEEE 1394-værtscontroller
MCE Plugin:
Plugin Version 2.0.0.0
Service started!
FireDTV Transponder List:
Transponder List found:
Cable
FireDTV Tools:
No running FireDTV tools found